bokperm Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Heihei, nå har jeg brukt alt for mange timer på å løse dette problemet selv så nå trenger jeg desperat litt hjelp.. Telenor. Telenor, å telenor, hva skulle vi gjort uten deg? Min mistanke ligger hos telenor. Når jeg i går skulle installere deres programmvare på min maskin, var det mye rart som skjedde. Greit nok, programvaren ble installert, men fant ikke modemet. Nettverkskortene mine skulle være i orden, for jeg greier å koble de i LAN uten problem. Så neste skritt jeg tok, var å installere driverne til nettverkskortet(ene) på nytt. Dumt trekk. Når jeg nå skal legge inn driverene på nytt, får jeg denne meldingen helt i slutten av installerings prosessen: "Feil ved installering av driver. Finner ikke filen." Hva er dette for noe?! Hjelp Lenke til kommentar
wil Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 hei. det er en dårlig idee å installere programvaren som følger med Telenor. har egentlig ikke noe for seg å installere den. Windows 2000 klarer fint å kjøre nett uten at programvaren fra Telenor er inne. ta å avinstaller programvaren. så avinstallerer du nettverkskortet å starter maskina di på nytt. da skal normalt Windows 2000 også finne nettverkskortet ditt igjen. så finner du fram de riktige driverne å installerer dem. da regner jeg med at det meste skal ordne seg ganske greit. du får si fra hvis det ikke funker. hvilket nettverkskort og hovedkort har du? Lenke til kommentar
bokperm Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2005 MSI NF7 eller noe, husker ikke i farta, Nforce2 brikkesett med integrert nettverkskort, og har også et PCI nettverks kort type belkin(?) XD Noe billig greier... Skal prøve straks, bare stress å bytte ledninger hele tiden, finner frem noen drivere så lengst. Takk for raskt svar ^^ Lenke til kommentar
bokperm Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2005 Glemte også å si at det er problemer ved avinstallasjon av driverne, "Kan ikke fjerne komponenten fra systemet da den er nødvendig for å starte opp" eller noe. Uansett, nå har jeg gitt opp, på tide å drepe harddisken... Med midre det er noen annen løsning... Lenke til kommentar
wil Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 hei igjen. hvis du går inni Enhetsbehandlingen din under egenskapene for min datamaskin så kan du avinstallere Driveren derifra. bare å høyreklikk på maskinvaren og velg avinstaller. så installerer du driveren på nytt igjen etter det. se om det funker. Lenke til kommentar
bokperm Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2005 Det er akkurat det som ikke går... Utrolig spesiellt, så med mindre det er en måte du kan installere drivere manuellt utenom enhetsbehandling er det nok bare en ting å gjøre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå