Crazysteps Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 En kamerat av meg leaset nylig en telefon fra selskapet Newphone og fortalte hvor billig dette ble totalt osv osv. En rask kikk på priseksemplene deres viste meg at dette rett og slett er et grisedyrt alternativ. Er det noen som har prøvd dette? Vil det egentlig lønne seg for noen overhodet? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) Det morsomme her er jo dette: Jeg valgte en K700i som min den mobiltelefonen jeg ville ha. Da presterte newphone å si at en ny K700 koster 4440,-! "Mobiltelefonen er verd 4440kr om du skulle betale full pris for den!" hmm, en 7610 koster litt over 5000,-. qtec 2020 koster 8500,- Er ikke dette her villedende markedsføring? EDIT: Prisene er sist oppdatert i august i fjor..! Endret 1. mars 2005 av Alastor Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2005 Jeg syns det kan falle under villedende markedsføring ja. noen som har lyst til å anmelde dem, så ser vi hva som skjer? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Har dessverre ikke tid til å gjøre dette selv nå, men enkleste måten å få "anmeldt" brudd på markedsføringsloven er her: http://www.forbrukerombudet.no/index.db2?id=1609 Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2005 Sendte en mail til newphone og de sa de skulle endre prisene så snart som mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå