Gå til innhold

har RAM booster slengende heime, hvilket minne?

GRendal

Anbefalte innlegg

hei alle sammen. Har en Booster heime nå som jeg vil leke meg litt med, men trenger minne. Tenkte da på OCZ VX minnet fra Netshop? Hva synes dere om det.

SPiller masse World of warcraft, er det påvist at 2GB gir en fordel ovenfor 1GB i dette spillet?

spm 1: Forutsatt ram booster, er dette den beste ramen?

spm 2: bør jeg satse på 2GB isteden?

takker for svar!

Endret av GRendal
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
GRendal Skrevet 25/02/2005 : 12:56

gir minnet masse volt. helt opp til 4.0v 

Ahh, da er jeg med, en "minnebrenner" med andre ord :p Og sikkert snadder for overklokking. Selv kom jeg ikke noe lenger med høyere spenning.

Men det er kanskje også bla det som skiller klinten (les TwinMos) fra hveten, og derfor du spør om OCR ;)

Som du sikkert da skjønner er jeg ikke rette mannen til å svare deg, annet enn at jeg har latt meg fortelle at det er svært få applikasjoner som klarer og nyttegjøre seg av noe særlig over 1 GB.

Men dette vet du antagelig langt mer enn meg om, så da takker jeg for oppklaring av noe jeg har lurt på en stund, og trekker meg tilbake :)

Lenke til kommentar

Gratulerer får vel jeg si (ettersom det bare er jeg som er interessert. ;) )

Hadde i grunn syntes det ville vært interessant og høre litt om resultatene av dette også for min del, om du får lyst.

Jeg regner med at du klokker, ettersom du sier "leke med" rambooster'n

Og skulle gjerne likt og hørt litt mer enn rykter om dette med 1 vs 2GB minne også :thumbup:

Lenke til kommentar
Gratulerer får vel jeg si (ettersom det bare er jeg som er interessert. ;) )

Hadde i grunn syntes det ville vært interessant og høre litt om resultatene av dette også for min del, om du får lyst.

Jeg regner med at du klokker, ettersom du sier "leke med" rambooster'n

Og skulle gjerne likt og hørt litt mer enn rykter om dette med 1 vs 2GB minne også :thumbup:

jepp, finner INGEN erfaringer på nettet med denne ramen, så får vel kline til her.

regner bare med moderat OC egentlig. 215-220FSB.

Lenke til kommentar

Hmm.. GRendal, jeg tittet litt på profilen din. Er ikke den rammen du har (Corsair CMS4400C25 2x512 @ DDR570 2.5-4-4-8) egentlig raskere enn den du har bestilt nå da?

Eller er det til en annen maskin, ser jo at det er 1GB, men mer og tregere ram er vel i de fleste tilfeller ikke lønnsomt. Ser jeg feil, eller at jeg er helt på jordet så beklager jeg. Bare stusset litt over det...

He he, ser forresten at vi praktisk talt er naboer, og har samme interesser :thumbup:

Lenke til kommentar
Hmm.. GRendal, jeg tittet litt på profilen din. Er ikke den rammen du har (Corsair CMS4400C25 2x512 @ DDR570 2.5-4-4-8) egentlig raskere enn den du har bestilt nå da?

Eller er det til en annen maskin, ser jo at det er 1GB, men mer og tregere ram er vel i de fleste tilfeller ikke lønnsomt. Ser jeg feil, eller at jeg er helt på jordet så beklager jeg. Bare stusset litt over det...

He he, ser forresten at vi praktisk talt er naboer, og har samme interesser :thumbup:

jo, men jeg spiller WOW på belastede servere og da har mengden mer å si=)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...