galskapen Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 (endret) Jeg har igjen laget en fisk som trenger slakt. Skal prøve å si minst mulig. Fisken Og, ja, jeg har laget bakgrunnen selv... edit: Har gjort teksten litt tydligere og en footer er lagt til... Endret 25. februar 2005 av galskapen Lenke til kommentar
kroekkete Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 I utgangspunktet lekkert! -Men jeg synes du sliter med noe av det samme som jeg selv gjør, nemlig kontrasten mellom teksten og bakgrunnen. Kan fort bli både blasst og vanskelig å lese... Mvh Primaxx Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Den bakgrunden der skal settes fixed, ellers ville alle som scroller bli gale Er det meningen at det skal være engelsk eller norsk? ser du blander litt der. Litt kjedelig header, utrolig irriterende bakgrund. Den var stilren(med unntak av bakgrund) og pen og se på. Som primax sa, litt blass. Tror den trenger en fot! Kan sikkert bli bra dette. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Personlig likte jeg ikke bakgrunnen, jeg tåler ikke sånne. Det var også veldig lite farger, men ellers var det greit nok. Jeg ville også fjerne boksen rundt [les mer...] og [Kommentarer (0)]. Det er bare stygt synes nå jeg. Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2005 (endret) Oi.. Har visst klart å blande språk der. Skal egentlig bare være Norsk der, men det har visst sneket seg inn litt engelsk også.. Bakgrunnen skal selvfølgelig være fixed. Vet også at footer mangler og header kan være kjedelig, så litt tips er ikke å forakte. edit: mange som ikke likte bakgrunnen.. Tips til det óg? Endret 25. februar 2005 av galskapen Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Heller ikke jeg er noen tilhenger av sånne bakgrunner, men hver sin smak. Ellers, enkelt og stilrent. Likte fontvalg og menyen, pene farger. Et meget bra utgangspunkt, men du som orsus sier, hadde det vært bedre med en footer. Stå på Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2005 Har lagt til footer nå pluss at jeg har gjort brødtekst litt mørkere så det blir tydligere å lese.. Bedre nu? Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Kanskje header øverst hadde vært noe? Isåfall burde du fylle ut bildet med mer enn "..designs" Knappene var kanskje en smule store, men det er ikke så farlig. Fargene var gode, men kanskje litt blasse og vansklig å lese for de som ser dårlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå