Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Hvilken rase og klasse er lurest for newbs?

Anbefalte innlegg

folk sier at priest ikke anbefales for nybegynnere!(?) hvor kommer det i fra?

Har ikke spilt beta'en, og gikk rett på priest når jeg kjøpte retail. Har spillt litt warrior, litt hunter og litt warlock, og syns absolutt ikke priesten er noe vannskelig å spille med. Dog har jeg en del erfaring med RPG spill fra før, men det eneste som trengs for å få forståelse for spillet (og classen, priest), er å lise litt på blizzard sine sider, og i manualen.

Dessuten står det enkelt og greit forklart hva de ulike spell'sa gjør i selve spillet..

hvor har fork fått det for seg at priest er vannskelig å spille?

hmm :hmm:

edit: greit nok, priesten tåler lite, og det er veldig enkelt og dø med dem, fordi de er så skrøpelige, men det er der mana og spells kommer inn i bilde :D

Fordi du må vite når du skal heale (timing), hvem du skal heale, prioritet på partymembers (som regel tanken først). I tillegg må du være klar over at healing fører til mye aggro, så da må du også vite hva du skal gjøre :)

Og sist, men ikke minst, driter du deg ut i f. eks en høy-lvl instance, så får du et helvete fra party :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og sist, men ikke minst, driter du deg ut i f. eks en høy-lvl instance, så får du et helvete fra party :p

Poenget er vel at innen du er klar for high lvl instances så har du nok lært deg det meste om healing. Håper jeg.

På den annen side, har forsåvidt opplevd docs i Anarchy Online som er blitt "out healed" av meg som trader og kjæresten som adventurer... Så det å være høylevel betyr ikke nødvendigvis at du er så god. ;)

Kirikiri

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Kan vi ikke bare bli enige i at det ikke er EN klasse som passer for alle newbs? Hvem som helst med normal sans for å utvikle seg vil kunne få en helt ok figur rundt lvl 15-20 uansett, mens de som derimot er generelt elendige til å spille WoW vi greie å kjøre hvilken som helst klasse i grus.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...