Mazeking Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Hei! Har i dag et phpBB board der jeg driver og poster litt generell info og bilder av ting og tang brukt for venner og bekjente. I phpBB er det ganske knotete å legge inn bilder. Vet det finnes noen moduler for å gjøre sånt men jeg er nå ingen konge på php dessverre. Tenkte derfor at jeg evt skulle installere noe blog software eller noe annet som kanskje dere kan hjelpe med anbefalinger på Det skal stort sett postet en 5-10 bilder av gangen med korte kommentarer til hendelse. Gjerne med thumbnails som man kan klikke på. Har i dag domene hos www.b-one.net Ønskelige at det er så enkelt som mulig å laste opp bilder og skrive inn tekst. Er det noe blogsoftware eller annet photoalbum aktig software som kunne vært brukandes til dette formålet? Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Jeg bruker denne selv i mitt forum, og den fungerer bra. Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2005 (endret) Takk for tipset! Da er dette addet til mitt phpBB2 board og det fungere bra! Litt kjipt at det ikke går ann å uploade mer enn et bilde av gangen til samme kategori. Har ca 100 bilder som skal opp i samme kateror. På feks Photobucket.com kan man spesifisere at man vil uploade inntil 10 bilder og får da opp 10 browselinjer under hverandre. Da går det ganskje mye kjappere å velge et bilde i hver browse linje. Når man da trykker på submit vil den uploade 10 bilder samtidig. Hadde vært kjekt om denne saken også støttet dette. Ellers er den veldig bra med valg for thumbnailstørrelse, kvalitet og antall bilder per side osv Endret 26. februar 2005 av Mazeking Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå