wil Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 jeg sitter her da med Mozilla Firefox 1.0 og ordner med maskina ganske ofte. dvs. formaterer eller tilbakestiller maskina. dette gjør da at når jeg starter opp maskina igjen så vil jo alle instillingene i Firefox som jeg hadde før bli sletta. nå har jeg et ganske fint oppset i Firefox som jeg liker godt. har endel tabs og sånn. så nå lurer jeg på: finnes det noe mulighet til å ekportere instillingene eller lagre dem på disken til en senere annledning? noen tips om hvordan det gjøres? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 hva mener du med "har endel tabs og sånn. "? kopier profilen din til et annet sted og legg den tilbake etterpå hos meg ligger den her: C:\Documents and Settings\Administrator\ApplicationData\Mozilla\Firefox\Profiles mer info: http://kb.mozillazine.org/Firefox_:_Tips_:_Backup Lenke til kommentar
wil Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2005 tusen takk for kjapt svar. da har jeg kopiert Profiles mappa over til en annen partisjon på harddisk 2 hos meg. forresten: med det samme jeg er i gang her. funker dette bare på Windows eller funker dette også i Linux? dvs. at man kan kopiere profil mappa fra en Windows maskin over til en Linux maskin? vet du noe om det? jeg tror det muligens skal gå, men jeg spør bare allikevel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå