akristina92 Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Hei. Jeg har en nødssituasjon! Hva skjer her? Hva kan jeg gjøre? ( se bilde ) Hjelp! Jeg logger meg inn, og dette er det som kommer opp: Lenke til kommentar
Nicci NO Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 (endret) Ok. først restarter du pc'en din 5 ganger. Så booter du til dos, og skriver format c:. Så må du installere Linux og skrive masse innlegg på forum hvor alle svarene er besvart før. Så må du vente i fire timer. Så må du skrive en linux-klient til WoW. Så skal det funke. Eller så kan du bare se på DEN FØRSTE POSTEN NÅR DU KOMMER INN I FORUMET. Din banan. Edit: ok, nå er posten litt lenger ned på listen, men den heter i hvert fall "europeiske wow servere nede?" Endret 25. februar 2005 av [email protected] Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2005 Ja, sorry da. Kanskje dette er andre gangen jeg spiller WoW? Hvor mye peiling tror du jeg har da? Lenke til kommentar
Cro Cop Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Klokka er 11:02 og jeg får ikke logga inn. Dette er uhørt Lenke til kommentar
Nicci NO Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Har jo ingenting med WoW-skills å gjøre da. Bare å sjekke om ting er spurt om før du spammer en ny tråd. Ettersom du har 650 innlegg skulle jeg tro du hadde i det minste litt peiling på sånt. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2005 Vell, jeg er vant med at det står servers og ikke "realm". Hadde ikke peiling på hva det var, trodde det hadde noe med characteren min å gjøre. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Ok. først restarter du pc'en din 5 ganger. Så booter du til dos, og skriver format c:. Så må du installere Linux og skrive masse innlegg på forum hvor alle svarene er besvart før. Så må du vente i fire timer. Så må du skrive en linux-klient til WoW. Så skal det funke. Eller så kan du bare se på DEN FØRSTE POSTEN NÅR DU KOMMER INN I FORUMET. Din banan. Edit: ok, nå er posten litt lenger ned på listen, men den heter i hvert fall "europeiske wow servere nede?" Jævlig konstruktivt innlegg Xerxes. I nok en tråd så viser du deg som den fjortissen jeg mistenker deg for å være. Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Enig Rookie, tydeligvis er ikke vanlig høftlighet kjent hos den karen.... så mye lettere å svare "normalt" enn å prøve være morsom/frekk Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2005 Vell, la oss stenge denne tråden. Var en annen fra før, og alt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg