twarr Skrevet 24. juni 2002 Del Skrevet 24. juni 2002 Hei alle sammen! Eg skal på tronica på torsdag - søndag, men er det ingen andre her inne på forumet som skal...? Nick? Håper på svar da :wink: Lenke til kommentar
twarr Skrevet 24. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2002 Da blir eg aleine da Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 24. juni 2002 Del Skrevet 24. juni 2002 Jeh skal lørdag og søndag. tosrsdag og fredag skal jeg jobbe. jeg skal spleise på bilett med en kompis som er opptatt lørdag og søndag :smile: Tronica er bra, men det er jo bedre når det er i sunnørshallen. husker i fjor. da var det bra. juletronica var ikke fullt så bra. Lenke til kommentar
dookie Skrevet 24. juni 2002 Del Skrevet 24. juni 2002 jøss her i ålesund? damn hadde helt glemt det jeg : Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 24. juni 2002 Del Skrevet 24. juni 2002 hva er tronica? høres ut som en tekno-fest.. Lenke til kommentar
dookie Skrevet 24. juni 2002 Del Skrevet 24. juni 2002 stort Lan i ålesunds området :smile: Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 Hei Cursed! Siden du lurte på kva tronica er kan du lese litt om lan partyet på tronica.no . Eg skal ikkje.Passer diverre ikkje på torsdag. Lenke til kommentar
craq Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 jeg skal paa tronica. men kommer paa fredag. kommer rett fra vigra flyplass, har vert i kreta. gleder meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå