drool Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Jeg har en mp3-spiller fra 18-pil-og-bue (mao: GAMMEL). En jazPiper D64U med 64 mb minne. De 2-3 siste gangene jeg har vært ute å reist, har jeg opplevd at etter jeg har kommet meg tryggt gjennom sikkerhetskontrollen på gardemoen så har minnekortet vært "korrupt". Får bare en feilmld opp i displayet på spilleren. Og når jeg kobler den til pcn, må jeg formatere kortet og legge inn musikken på nytt. Er det flere som har opplevd dette med andre typer lagringsmedier? Lenke til kommentar
un0kai Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 har flydd to ganger med min zen micro og mange ganger emd min palm uten problemer.... Microen har vert i bukselomma, palmen i jakka som går inn i den røngten maskinen.. Lenke til kommentar
Jungel Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Personlig har jeg hatt digitalkameraer med både CF type I og Microdrive gjennom sikkerhetskontroller rundt omkring i verden mange ganger, og aldri opplevd noe slikt med dem. Det skal angivelig være fullstendig harmløst for minnebrikker å ta turen inn i "strålekammeret", men det er jo tydeligvis litt ugler i mosen her da...? Lenke til kommentar
drool Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2005 Ja, vet ikke jeg. Er jo litt irriterende å liksom bare få høre musikk frem til gardemoen og ikke resten av reisen liksom. Dem var ikke særlig samarbeidsvillige sist da jeg spurte om jeg kunne få slippe å sende den gjennom "strålekammeret". Dem sa jo at det var harmløst...Kanskje det er på tide å kjøpe seg en ny spiller Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 jeg har hatt ganske mange MP3 spillere gjenom sikkerhets skjekken til flyplasser og har akdri fårr noe form for "korrupsjon" Lenke til kommentar
drool Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2005 jeg har hatt ganske mange MP3 spillere gjenom sikkerhets skjekken til flyplasser og har akdri fårr noe form for "korrupsjon" Jeg har hatt den gjennom før. Gikk strålende da. Men er nå de siste gangene det har skjedd... Lenke til kommentar
Steffan Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Har hørt at OLED displayer kan ryke i røntgen greia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå