Gå til innhold

Minnekortet blir sletta i sikkerhetskontrollen

Anbefalte innlegg

Jeg har en mp3-spiller fra 18-pil-og-bue (mao: GAMMEL). En jazPiper D64U med 64 mb minne. De 2-3 siste gangene jeg har vært ute å reist, har jeg opplevd at etter jeg har kommet meg tryggt gjennom sikkerhetskontrollen på gardemoen så har minnekortet vært "korrupt". Får bare en feilmld opp i displayet på spilleren. Og når jeg kobler den til pcn, må jeg formatere kortet og legge inn musikken på nytt. Er det flere som har opplevd dette med andre typer lagringsmedier? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Personlig har jeg hatt digitalkameraer med både CF type I og Microdrive gjennom sikkerhetskontroller rundt omkring i verden mange ganger, og aldri opplevd noe slikt med dem. Det skal angivelig være fullstendig harmløst for minnebrikker å ta turen inn i "strålekammeret", men det er jo tydeligvis litt ugler i mosen her da...?

Lenke til kommentar

Ja, vet ikke jeg. Er jo litt irriterende å liksom bare få høre musikk frem til gardemoen og ikke resten av reisen liksom. Dem var ikke særlig samarbeidsvillige sist da jeg spurte om jeg kunne få slippe å sende den gjennom "strålekammeret". Dem sa jo at det var harmløst...Kanskje det er på tide å kjøpe seg en ny spiller :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...