Geir M Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 (endret) I teorien burde det vel egentlig være forholdsvis enkelt å lage en hovercraft? Jeg tenker ikke nødvendigvis på å lage noe som går fremover i det hele tatt, bare noe som svever over bakken. En deltavife og en overgang som gjør at luften kommer ut i en smal linje langs kanten av hovercraften er vel alt man trenger? Endret 25. februar 2005 av geir_er_1337 Lenke til kommentar
JeffK Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 De lagde det med støvsugere på Mythbusters. Lenke til kommentar
Janne_blondie Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 fylle helium i en plastslange, med en plate oppå. sett inn en modell fly motor under ("jetmotor") og den flyr som F! Har et bilde av en kompiss som lagde en luftpute båt. Skal se om det ligger på denna dataen Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Se om dette hjelper... Har ikke lest gjennom selv Lenke til kommentar
Jove Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Mener du en liten modell, eller en som du kan sitte på? Den enkleste jeg har sett på nettet som en kan sitte på, var bare en rund plate med et "skjørt" på, og en motor i midten som blåste ned gjennom et hull. Når fyren som satt oppå lente seg fremover/bakover så gikk hoveren sakte i den retningen. Her er et bilde av en av dem jeg fant på nettet en gang jeg var nyskjerrig på dette Lenke til kommentar
hageby1 Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Her har du en veldig enkel modell som viser prinsippet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå