Gå til innhold

Klan for vante spillere.CS-1.6/source Rekruttering

Anbefalte innlegg

Hallo du. Jeg søker en klan for spillere som har en grei aim og som har litt erfaring med klankamper. Personlig har jeg aldri vært med i en klan, men jeg har spilt de fleste CS-Versjonene i løpet av tiden. DETTE ER EN KLAN FOR SOURCE versjonen av COUNTER-STRIKE. De som er interessert kan svare. Eksempler til klannavn kan gis av de som virkelig har lyst til å bli med i en klan. AimNewbs er noe som ikke er helt godtatt, allikevell regner jeg med at det order seg når klanen er etablert (Det skal ikke så mye til for å bli god i dataspill, hvilket jeg regner med de fleste konsumerer mange timer til hver dag). Er ikke sikker på hvor mange sånn sirka som kan være med i klanen. Åtte personer renger jeg med holder.

Det er fint hvis du er en webdesigner. Dersom vi skal lage en seriøs klan må vi ha en side for klanen med et forum og en IRC Channel. Kummunikasjon er viktig for at klanen skal kunne fungere. Noen av disse tingene kan få vente litt da. Jeg har ingen server der vi kan spille for tryouts, ei har jeg installert Ventrilo.

Min intuisjon var at det etter en del spilling "offentlig, fragging; you name it", ville vært feet med klanspilling, hvilket kan være gøyere og mer systematisk.

For å få sagt det kort:"IKKE NOE CHEATING PÅ NOEN!!!" Alle som cheater kan finne seg en annen klan. Jeg regner med at de fleste har den normen klar for seg og at dersom dette forekommer vil de som ikke følger dette bli KICKA ut av klanen.

Etter å ha fått sagt dette håper jeg at det kan bli masse gøyal gaming i de kommende spillerundene, samtidig vil vi alle bli noen erfaringer rikere på CS :thumbup:

FORSLAG ER VIKTIG! Klannavn???: "Victoryans"

Dette er mitt første forøk på å lage en klan, så ikke konsumer for mye tid til å klage på denne tråden. :p

Endret av FluxSmile
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja det er et feet navn det. DEFZX :w00t: Kom ann nå er det 2 stykker som har lyst . Flere må joine !!!

JEG OG NOEN ANDRE HAR KOMMET FREM TIL AT KLANEN SKAL HETE TGNC.

MØT OSS PÅ IRC SERVER: QUAKENET CHANNEL: #TGNC

TGNC: "The Great Norwegian Clan"

Endret av FluxSmile
Lenke til kommentar

Kan jeg være med, spiller source dagelig har spilt siden 1.4

Er ikke helt KONGE men Grei

Kan litt html/php skjekk sidene mine

www.shitvaldres.net.tf siden min

www.seigfolk.net.tf en venn sin som jeg mekka

www.mare-katt.tk en veninne sin som jeg mekka

Kaller meg Hero ingame

Edit: leifer

Endret av hero_ruler
Lenke til kommentar
Kan jeg være med, spiller source dagelig har spilt siden 1.4

Kaller meg Hero ingame

siden din det er ikkje din design det er fra zymic.com

Lenke til kommentar
Kan jeg være med,  spiller source dagelig har spilt siden 1.4

Kaller meg Hero ingame

siden din det er ikkje din design det er fra zymic.com

Skjekk kodene!, skrivd helt om da :tease:,

men det er riktig at jeg har bøffa bildene

Lenke til kommentar

Det var da bra at det var folk som kanskje ville være med. Jeg har ikke kjøpt cs 1.6 Det er den eneste grunnen til at jeg ikke har mulighet til å spille det enda. Kjøper det kanskje etterhvert. Fet at folk har lyst til å bli med !!!

Husk gå in på mirckanalen jeg skrev om over.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...