FluxSmile Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 (endret) Hallo du. Jeg søker en klan for spillere som har en grei aim og som har litt erfaring med klankamper. Personlig har jeg aldri vært med i en klan, men jeg har spilt de fleste CS-Versjonene i løpet av tiden. DETTE ER EN KLAN FOR SOURCE versjonen av COUNTER-STRIKE. De som er interessert kan svare. Eksempler til klannavn kan gis av de som virkelig har lyst til å bli med i en klan. AimNewbs er noe som ikke er helt godtatt, allikevell regner jeg med at det order seg når klanen er etablert (Det skal ikke så mye til for å bli god i dataspill, hvilket jeg regner med de fleste konsumerer mange timer til hver dag). Er ikke sikker på hvor mange sånn sirka som kan være med i klanen. Åtte personer renger jeg med holder. Det er fint hvis du er en webdesigner. Dersom vi skal lage en seriøs klan må vi ha en side for klanen med et forum og en IRC Channel. Kummunikasjon er viktig for at klanen skal kunne fungere. Noen av disse tingene kan få vente litt da. Jeg har ingen server der vi kan spille for tryouts, ei har jeg installert Ventrilo. Min intuisjon var at det etter en del spilling "offentlig, fragging; you name it", ville vært feet med klanspilling, hvilket kan være gøyere og mer systematisk. For å få sagt det kort:"IKKE NOE CHEATING PÅ NOEN!!!" Alle som cheater kan finne seg en annen klan. Jeg regner med at de fleste har den normen klar for seg og at dersom dette forekommer vil de som ikke følger dette bli KICKA ut av klanen. Etter å ha fått sagt dette håper jeg at det kan bli masse gøyal gaming i de kommende spillerundene, samtidig vil vi alle bli noen erfaringer rikere på CS FORSLAG ER VIKTIG! Klannavn???: "Victoryans" Dette er mitt første forøk på å lage en klan, så ikke konsumer for mye tid til å klage på denne tråden. Endret 26. februar 2005 av FluxSmile Lenke til kommentar
nosto Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 blir med å spille jeg.er ikke best, men suger ikker big time. p.m hvis mulig Lenke til kommentar
FluxSmile Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2005 (endret) Det fønker sikkert det!!! Etter litt spilling blir vi jo bedre !!! Hvilket navn er det du bruker da. Jeg skal kalle meg for Flux. Endret 25. februar 2005 av FluxSmile Lenke til kommentar
defzx Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Hallo jeg er l33t og joiner gjerne Klan navnet må være litt rått da, TGNC! The Great Norwigan Clan Lenke til kommentar
FluxSmile Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2005 (endret) Ja det er et feet navn det. DEFZX Kom ann nå er det 2 stykker som har lyst . Flere må joine !!! JEG OG NOEN ANDRE HAR KOMMET FREM TIL AT KLANEN SKAL HETE TGNC. MØT OSS PÅ IRC SERVER: QUAKENET CHANNEL: #TGNC TGNC: "The Great Norwegian Clan" Endret 26. februar 2005 av FluxSmile Lenke til kommentar
wilai Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 (endret) kan me spille cs 1.6 og? eg har lyst og kan litt om webdesign Endret 26. februar 2005 av wilai Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 kan me spille cs 1.6 og? eg har lyst og kan litt om webdesign Hvis du leste noe som helst her : Counter Strike : Source bare. Lenke til kommentar
wilai Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 eg bare lurte men eg vil vere med Lenke til kommentar
hero_ruler Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 (endret) Kan jeg være med, spiller source dagelig har spilt siden 1.4 Er ikke helt KONGE men Grei Kan litt html/php skjekk sidene mine www.shitvaldres.net.tf siden min www.seigfolk.net.tf en venn sin som jeg mekka www.mare-katt.tk en veninne sin som jeg mekka Kaller meg Hero ingame Edit: leifer Endret 26. februar 2005 av hero_ruler Lenke til kommentar
defzx Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 kan me spille cs 1.6 og? eg har lyst og kan litt om webdesign Hehe, Flux er veldig på at vi skal gå over til det nyeste med engang, men vi andre liker best 1.6, så vi kommer nok til å spille 1.6 også. Lenke til kommentar
wilai Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Kan jeg være med, spiller source dagelig har spilt siden 1.4Er ikke helt KONGE men Grei Kan litt html/php skjekk sidene mine www.shitvaldres.net.tf siden min www.seigfolk.net.tf en venn sin som jeg mekka www.mare-katt.tk en veninne sin som jeg mekka Kaller meg Hero ingame Edit: leifer siden din det er ikkje din design det er fra zymic.com Lenke til kommentar
hero_ruler Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Kan jeg være med, spiller source dagelig har spilt siden 1.4Er ikke helt KONGE men Grei Kan litt html/php skjekk sidene mine www.shitvaldres.net.tf siden min www.seigfolk.net.tf en venn sin som jeg mekka www.mare-katt.tk en veninne sin som jeg mekka Kaller meg Hero ingame Edit: leifer siden din det er ikkje din design det er fra zymic.com Skjekk kodene!, skrivd helt om da , men det er riktig at jeg har bøffa bildene Lenke til kommentar
santaclaw Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Hva med og kalle dere [POD] Priests on Drugs Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Jeg blir gjerne med, om jeg får lov. Har spilt en del år, og føler at jeg er ganske god. Ta gjerne kontakt: Jarbra[ætt]online[dott]no .. Lenke til kommentar
FluxSmile Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2005 Det var da bra at det var folk som kanskje ville være med. Jeg har ikke kjøpt cs 1.6 Det er den eneste grunnen til at jeg ikke har mulighet til å spille det enda. Kjøper det kanskje etterhvert. Fet at folk har lyst til å bli med !!! Husk gå in på mirckanalen jeg skrev om over. Lenke til kommentar
defzx Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Vi er nå 5 medlemmer! Meg, Vighi Alf_LuckyB._TGNC FluxTGNC HeroPawnYou Jarbra Catchgamer @ tgnc, send søknad IRC: tgnc @ quakenet Lenke til kommentar
hero_ruler Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 (endret) Hmm, jeg kaller med Hero ingame Besøk også hjemme siden www.tgnc.us.tf Endret 27. februar 2005 av hero_ruler Lenke til kommentar
Blood_Lord_ Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Kan noen av dere namne på et konværterings program der du konværterer mp3 filer til wav filer? trenger det Lenke til kommentar
trondiz Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Kan jeg joine... Har spilt siden 1.5 (LAN only)... har spilt source et par uker nå å har lyst på klan. Føler meg middels skilled, men har bare public erfaring. Lenke til kommentar
hero_ruler Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 dessverre ble klanen oppløst, Men en anna source only trenger spillere, besøk www.forum.templar.moo.no og spørr om en try out.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå