Oracel Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Jeg trenger et godt og billig/gratis verktøy for design av ER-diagrammer. Jeg har så langt brukt DeZign, Modelator, og ECreator, og disse passer meg utmerket (sett bort fra prisen). Nevn ditt favorittverktøy her, og gjerne også noen ord om hvorfor du synes det er bra. Lenke til kommentar
lodott Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Powerdesigner har det meste, men koster penger. Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 CASE studio 2 er et rimelig greit program, men scripgenereringen fungerer dessverre dårlig i dette programmet. Den klarer bla, ikke å få til rekkefølgen på drop tables riktig, men den ahr funksjoner som f.eks støtte for reverse eneneering mot oracle databaser.. Lenke til kommentar
mikaelandre Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Jeg er veldig godt fornøyd med Microsoft Visio, men det koster vel penger, samme med Rational Rose eller så er Dia et helt greit gratisverktøy. Kan brukes til å tegne veldig mye mer enn er-diagrammer. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 (endret) Dia er et meget bra verktøy for dette, i tillegg til at det er lisensiert under GPL og cross-platform! Dia for windows Endret 3. april 2005 av drange_net Lenke til kommentar
lavik Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Jeg vil anbefale DBDesigner 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå