Gå til innhold

ble posten slettet?

Anbefalte innlegg

Postet tidligere idag en "lurepost" ang parhelia 512...har denne virkelig blitt slettet?? Heheh...er det blitt så hysterisk her? Dette er jaggu latterlig:)det må nå vel være mulig med en dråpe humor også en gang iblandt.....jøje meg...

Den gode følelsen av skadefryd forsvant og ble erstattet av litt vantro....men,men moderatorene gjør en viktig jobb, synes jeg, men dette må i så tilfelle være å gå en anelse "overboard"...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-06-24 15:23, SAGE skrev:

Postet tidligere idag en "lurepost" ang parhelia 512...har denne virkelig blitt slettet??

Selfølgelig ble denne posten slettet. Ser ingen grunn til å vise overskriften på en slik post på forsiden til hardware.no. Som det tidligere har blitt påpekt: Forumet er ikke noen lekeplass. Dersom du på død og liv skal poste tull, kan du gjøre dette i off-topic.

Lenke til kommentar

Den 2002-06-24 15:49, int20h skrev:

Quote:

Forumet er ikke noen lekeplass. Dersom du på død og liv skal poste tull, kan du gjøre dette i off-topic.

Du snakker..! Du må se litt lysere på livet og ikke ta alt så gravalvorlig, gutten min. Her er det snakk om en liten spøk som egentlig er veldig uskyldig om enn litt skadefro. Hadde posten kommet for 2 uker siden så skal jeg være enig i at det hadde bare vært tull, men nå er timingen god og forventningene høyt oppe så kansje den posten ville sette ting litt i perspektiv og få oss til å se på oss selv med en liten anelse selvironi...., men det er det jo ikke alle som kan, tydeligvis...

Når jeg tenker på alle de idiotiske postene jeg har sett, så er dette litt hysterisk, synes nå jeg :smile:

Er uansett ferdig med saken og vi får håpe en ekte test kommer snart...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...