ovni Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Har et eMagic USB/FW kabinett fra Komplett som nå har fått to av mine harddisker til å ta kvelden. Dette er det andre eMagic-kabinettet jeg har, siden det første jeg fikk hadde feil på FW og måtte byttes. Stoler ikke på disse kabinettene lengre og trenger tips om et annet som fungerer! Noen som har et kabinett å anbefale? Lenke til kommentar
Anonymisert Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 hei Det beste er vell og kjøpe en harddisk som er ferdig montert i et kabinett. Altså en eksternt harddisk Komplett.no Harddisker > USB/FireWire Men om du alt har liggende en disk er ikke jeg så mye hjelp Lenke til kommentar
ovni Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2005 Kjøpte en Maxtor Onetouch II 300GB da den første disken tryna :-) Måtte ha en stor disk å kopiere til når jeg skulle prøve å berge data. Den andre disken som stoppet var en jeg skulle kopiere fra, og jeg tenkte det ville gå raskest å koble den rett i Maxtoren, men da skjedde det samme som med den første.... Regner derfor med at det er kabinettet sin feil. Bruker bærbar og har nå en 200GB disk liggende som jeg gjerne skulle hatt et fungerende kabinett til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå