lodott Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Og til slutt:Bra reklame for bilen All reklame er god reklame! Sikkert noen på forumet som har kjøpt den. Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 fra annonsen : "jeg og en kompis kjørte dreggrace mot en blodtrimma Mercedes Evo og vi kjørte dritlett fra den." Noe som heter Mercedes _Evo? trodde det bare var Mitsubitshi Evo jeg Lenke til kommentar
auditman Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 (endret) fra annonsen : "jeg og en kompis kjørte dreggrace mot en blodtrimma Mercedes Evo og vi kjørte dritlett fra den." Noe som heter Mercedes _Evo? trodde det bare var Mitsubitshi Evo jeg Mercedes EVO Endret 25. februar 2005 av auditman Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 fra annonsen : "jeg og en kompis kjørte dreggrace mot en blodtrimma Mercedes Evo og vi kjørte dritlett fra den." Noe som heter Mercedes _Evo? trodde det bare var Mitsubitshi Evo jeg Mercedes EVO Aah. ok. da vet jeg det å. Lenke til kommentar
MuD Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 (endret) "Jeg og en kompis kjørte dreggrace mot en blodtrimma Mercedes Evo" etter som eg veit er det ingenting som heiter Mercedes Evo... Det er bare Mitsubitshi som har biler som heiter Lancer Evo! og han sier han har drevet på og kjørt dragrace med bilen!! da er den bilen ganske hardt kjørt og har ein slitt motor! Edit: hmm... rart viste ikkje att mercedes lagde noe som heiter Evo Endret 25. februar 2005 av MuD Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Har 15 tåmmere på sommerdekka og de ser bra, bilen er okså senket litt bak og enda mer forann. Visste ikke at felger kunne se i det hele tatt jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 :!: Ærligste annonsen ever Lenke til kommentar
Sky_Hawk Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Her er det også en dårlig annonse av en bil.. hehe Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Her er det også en dårlig annonse av en bil.. hehe Den var jo bra. Spesielt siden de siste R34 ble produsert i 2002. Og en motor som er fikset på av en mopedspesialist høres jo trygt ut. Er bare en eller annen drittunge som har hatt det moro. Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 å senke en bil med vinkelsliper.. er jo veldig lovlig Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2005 å senke en bil med vinkelsliper.. er jo veldig lovlig blir litt stivere bare Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 bilen er okså senket litt bak og enda mer forann. Tror den er ca rett, ikke så lett å senke på øyemåøl med vinkelsliper Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 tviler på at han er "norsk". Lenke til kommentar
MuD Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) bilen er okså senket litt bak og enda mer forann. Tror den er ca rett, ikke så lett å senke på øyemåøl med vinkelsliper hehehehe er han sprø!!! får politiet se att han har gjort det da får han sikkert bot! for det tviler eg på att er lov Endret 1. mars 2005 av MuD Lenke til kommentar
miCro Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 jeg har trima med et åpent grin filter og hjemesveisa efektannleg. høhøhø... :!: Hva har han drevet med i norsk timen da? Mekka bil? Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Til alle dere som ikke får dere til å tro at det finnes noe som heter Mercedes Evo: Her er en: http://weakycars.free.fr/galeries/x_allema...5-16_Evo_02.jpg Porsche har faktisk hatt en finger med i spillet på den der, og de går FÆLT! Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Næmmen hvor i guds himmelske skaperverk ble det av norsk læreren?????? Kunne kanskje skjult seg bak at han var dysletiker, men de stokker jo om på ordene hvilket han ikke har gjort. Gubedre hvis dette er tilfelle over hele linja i grunnskolen, da kommer det norske språket til å gå dunken. Skal ikke skryte på meg gode norsk kunnskaper, men det får da være måte på. Lenke til kommentar
lodott Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) å senke en bil med vinkelsliper.. er jo veldig lovlig Det er da det ikke kalles senking lenger, men kapping. Endret 2. mars 2005 av lodott Lenke til kommentar
siemensboy Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Det er det dummeste jeg har hørt!!!! :!: :!: "BLE STOPPET PÅ NYVEGEN UTENFOR GJØVIK I 330 KM/T... FIKK GIGANT BOT OG UDNESET PÅ NAKKEN. HATER DET RASSHØLET, HADDE PÅ DET MESTE 7 SIVILE BILER ETTER MEG, OG BLE STOPPET PÅ LENA MED SPIKERMATTE OG TRAILER MIDT I VEGEN...." :!: Tror ikke han ble stoppet i 330km/t! Da hadde jeg hørt det på nyhetene! hehe..7sivilie biler han, tror neppe det! :!: :!: :!: :!: :!: :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå