Gå til innhold

Ødelagt sata disk? Maskin ustabil?

reyerd

Anbefalte innlegg

Har en WD 200gb sata disk med 8mb cache, eneste disk i maskinen min! Lurer på om det kan være noe galt med den siden systemet mitt er ustabilt...har installert winxp flere ganger og prøvd flere versjoner! Det som gjør at jeg tror disken er feil med er at når jeg skal pakke ut et *.rar arkiv med mange filer....så skjer det at jeg får feilmelding om at en av pakkene er feil med(feil crc eller.no) men når jeg forsøker igjenn så er det ikke feil med den samme pakken lengre! Da er det en annen, og etter en 3-4 fosøk så fungerer allt utmærket uten noen feilmelling..:) men det er irriterende.. I tilleg når jeg starter maskinen min så får jeg opp feilmelling om at filer som tilhører programm er feil med, men det varierer fra gang til gang, og forskjellige programm fra gang til gang! Det nyeste problemet mitt er opra nettleseren min som klikket..! Masse feilmellinger der før det starter!

Det skjer bare plutselig at maskiner restarter seg, spesielt når det er masse aktivitet på disken! Det er akkurat som den stopper, blir en sånn plutseli lyd. Kan vel kansje være virus, men har kjørt kontroll og fant ikke mer en 49 stk..:p men de er fjærnet uten hell!

Min hardware..: Asus K8N-E Deluxe, WD 200gb sata, amd 3000+, 1024mb corsair valueselect ram og da et veldig dårligt pci ati skjærmkort med 2mb ram!:)

OS: Windows XP Professional, Service Pack 2 (5.1 - 2600)

Noen som har peiling?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...