Gå til innhold

Nye Apple Ipod Mini spillere ennå ikke rapportert?

Anbefalte innlegg

Har jeg gått glipp av det, eller er de nye Apple Ipod Mini spillere ennå ikke blitt omtalt her på hardware.no?

De har 6gb kapasitet og skal ha opptil 18 timers batteritid, kan lades via USB kabel og prisen skal være rundt 2290,-. Dette er kult!

TO viktige spørsmål:

1. NÅR dukker de opp i prisguiden?

Ifølge Apple Norge skal det bare være kort leveringstid på de (dager).

Da er det desto viktigere å få de inn i prisguiden.

2. HVA vil iRiver og Creative gjøre?

Senker de prisene? Hvor lang tid vil det ta før dette reflekteres i

prisguiden? Ingen er vel interessert i å kjøpe MP3-spillere til

før-Apple-hevet-terskelen priser.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg har ikke hørt om disse? :wow:

edit: ser de på apple.no nå ja.. schtili..

men jeg syntes de burde gjøre noe med click-wheelet.. syntes det er mye bedre på den vanlige ipoden enn minien.. (jeg har begge)

men det var godt at de har nesten tredoblet batteritiden da.. 2gb extra gjør jo heller ikke noe, selv om jeg ser på den oppgraderingen som stort sett meningsløs..

Endret av Musty
Lenke til kommentar

jeg bestillte en gammel 4GB ipod mini fra Applestore mandag ettermiddag og fikk beskjed om at den skulle sendes 1. mars eller tidligere. onsdag morgen får jeg en hyggelig mail fra Apple om at min bestilling var endret og at jeg skulle få en 6GB versjon med bedre batteritid osv uten at det skulle koste meg mer. ikke nok med det ble ipoden sent i går(torsdag), ikke tirsdag neste uke:)

uansett synes jeg det er rart at ingen(eller få) medier har omtalt dette.

eneste negative er at de har fjernet den gullfargede utgaven, ikke at jeg var intr. i den, men litt valgfrihet skader jo ikke...

Edit: trykkleif

Endret av sir_enzo
Lenke til kommentar
jeg bestillte en gammel 4GB ipod mini fra Applestore mandag ettermiddag og fikk beskjed om at den skulle sendes 1. mars eller tidligere. onsdag morgen får jeg en hyggelig mail fra Apple om at min bestilling var endret og at jeg skulle få en 6GB versjon med bedre batteritid osv uten at det skulle koste meg mer. ike nok med det ble ipoden sent i går(torsdag), ikke tirsdag neste uke:)

uansett synes jeg det er rart at ingen(eller få) medier har omtalt dette.

eneste negative er at de har fjernet den gullfargede utgaven, ikke at jeg var intr. i den, men litt valgfrihet skader jo ikke...

I korte trekk det samme som skjedde her :w00t:

Lenke til kommentar
Bare et tips:

Den nye Ipod Mini er tilgjengelig via Apple's online store til 2.290,- med gratis levering og gravering  her!

frister VELDIG med ipod 6gb så tror jeg skal bestille den, og skal seff ha gravering :D men at de ikke tar den tilbake da vil jo bare si hvis du ikke er fornøyd med spilleren, kan vell sende tilbake hvis den klikker helt f.eks? (sikkert teit spm. :blush: )

:hmm:

Endret av Big-Boy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...