Arve28 Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 (endret) Se på bildet: Kan kabelgata over hovedkortet fjernes og er det lett? Skulle gjerne hatt litt større cpu kjøler som zalman 7000b-cu, men den tar oppi denne metall kabelgata eller hva det er. Endret 25. februar 2005 av Arve28 Lenke til kommentar
sigen Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 For meg ser det ut som om du kan skru den av, men det ser også ut som den holder PSU`en oppe (tar jeg feil? tror nesten det) Litt mer "closeup" bilder, og fra andre vinkler hadde hjulpet. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 tar den borti helt der oppe? er den ikke helt rund? i såfall vil den jo ta i viftene i bakkant også da vel? Lenke til kommentar
notalive Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 (endret) Er vel dette jeg klarer å zoome i opera hvordan legger jeg ut bilde? Har ikke helt skjønt det. Sorry off topic La jeg med et bilde? EDIT: Klarte det Endret 24. februar 2005 av notalive Lenke til kommentar
blackice Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Den er bare å fjerne. Den støtter jo bare opp under psu. Og de blir ofte montert uten noen ting under seg. Er jo bare festet med skruer hvis jeg ikke husker helt feil. Har likt kabinett selv. Om det er popnagler så kan du borre de ut med en drill. Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2005 Hm, missforståelse her. Se nytt bildet med grønn strek rundt. Denne ser ut som sitter med pop-nagler. Men da vil feste til harddiskene bli borte. Så er det noe annet jeg kan gjøre for å få inn en større kjøler på cpu? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå