El_PoLLa Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Quote: Den 2002-06-26 21:34, LarsC skrev:Hæ?! Hvor i alle dager har du hørt dette?Det må være en magisk ledning gitt.....Kompositt er den dårligste måten å koble PS2 til tv på, men det funker ikke slik du påstår. okei, jeg vet ikke noe annet om den enn det jeg har hørt. har tenkt på og kjøpe en selv, men, hva er egentlig forskjellen mellom ledningene? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 Quote: Den 2002-06-27 10:41, asdfteam skrev:Sony 'fikset' vel RGB-utgangen på PS2 så den ikke virket med DVD nettopp fordi at kvaliteten da ble så bra at den konkurrerte med de stasjonære dyre spillerne til Sony. Jaha? Har du en kilde til dette? Og kan du forklare hvorfor denne misfargingen kun rapporteres at oppstår ved avspilling av dvd? Hvis selve utgangen er 'fikset' burde spill også bli misfarget. Quote: [Lenger nede:]Ja, den sender bare det grønne signalet. [....] Øh, nei. Da hadde det ikke blitt rare bildet gitt. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 Quote: Den 2002-06-27 23:34, El_PoLLa skrev:okei, jeg vet ikke noe annet om den enn det jeg har hørt. Da bør du være litt mer kritisk til ting du hører. :wink: Quote: har tenkt på og kjøpe en selv, men, hva er egentlig forskjellen mellom ledningene? Hvilke? Kompositt, S-Video, SCART? Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 Quote: Den 2002-06-28 02:40, LarsC skrev: Quote: Den 2002-06-27 10:41, asdfteam skrev: Sony 'fikset' vel RGB-utgangen på PS2 så den ikke virket med DVD ... Jaha? Har du en kilde til dette? Og kan du forklare hvorfor denne misfargingen kun rapporteres at oppstår ved avspilling av dvd? Hvis selve utgangen er 'fikset' burde spill også bli misfarget. Tja, fra f.eks. PS2 DVD FAQ: What is DVD Green Screen ? Sony in addition to Macrovision - a system which prevents recording DVDs onto VHS Video by making the picture go fuzzy if you try to record - also disabled RGB playback on PS2 for the same reason. So DVD Green (a green picture) as it is now known is the image you get if you try to play a DVD with an RGB SCART lead. Og som sagt er det bare å bruke DVD Region X for å aktivere RGB-ut for DVD igjen. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 29. juni 2002 Del Skrevet 29. juni 2002 Quote: Den 2002-06-28 09:43, asdfteam skrev:Tja, fra f.eks. PS2 DVD FAQ:[...] *salte hatt* Seig hatt, gitt. Kanskje jeg skal koke den litt først? :wink: Lenke til kommentar
chubby_man Skrevet 29. juni 2002 Del Skrevet 29. juni 2002 Nesten alle dvd filmene jeg har prøvd på ps2 hakker helt til det kommer unable to read disc. (Jeg har en av de første ps2`ene som kom ut i europa) Men er det noen som har opplevd det samme? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 29. juni 2002 Del Skrevet 29. juni 2002 OT: Litt av en signatur du har Chubby :wink: Lenke til kommentar
BadKarma^ Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 CHUBBY_MAN Har en av de første i norge iallafall.. Pleier og blåse litt inni Ps'en jeg.. Det gir seg da. En liten gåte til slutt: Hva er det som er STORT, firkanta og ubeskrivelig stygg :???: Lenke til kommentar
Jc-g Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Quote: Den 2002-07-03 23:24, BadKarma^ skrev:CHUBBY_MANHar en av de første i norge iallafall.. Pleier og blåse litt inni Ps'en jeg.. Det gir seg da. Det sier jo sitt om deg og din beloved.. Quote: En liten gåte til slutt: Hva er det som er STORT, firkanta og ubeskrivelig stygg :???: Du så klart.. hva ellers? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå