siemensboy Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 (endret) Hei! Jeg skal ha en ny mp3 spiller! har noen krav: 5gb minst (helst 20gb+) skal ikke koste mer enn 2200kr Trenger ikke fargeskjerm Skal levere velldig bra lyd.. Skal bruke noen brae hodetelefoner, så trengere noe sikkelige greier. Fordel om det er Radio. Bare kom med forslag! Endret 24. februar 2005 av siemensboy Lenke til kommentar
nm Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Creative Zen Touch har 20Gb og koster under 2000 kroner. Sykt billig. Tror ikke den har radio. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Deen ultimate saken for deg MÅ jeg være Creative Zen Micro, den ligger vel på akkurat 2k nå. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Hei! Jeg skal ha en ny mp3 spiller! har noen krav:5gb minst (helst 20gb+) skal ikke koste mer enn 2200kr Trenger ikke fargeskjerm Skal levere velldig bra lyd.. Skal bruke noen brae hodetelefoner, så trengere noe sikkelige greier. Fordel om det er Radio. Bare kom med forslag! Vil vel råde deg fra zen micro, disse innholder en feil som fåes på flere av spillerne, ZEN Touch derimot er vel midt i blinken for deg. Ellers så kan du ta en her Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 eller ipod mini Har den fått radio Lenke til kommentar
siemensboy Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2005 Tror jeg ikke kjøper ipod mini! 4gb, har faktisk velldig lyst på Zen touch med 20gb.. Men hvorfor er Creative Zen touch billigre enn C zen touch micro? Har micro bedre lyd? Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Tror jeg ikke kjøper ipod mini! 4gb, har faktisk velldig lyst på Zen touch med 20gb.. Men hvorfor er Creative Zen touch billigre enn C zen touch micro? Har micro bedre lyd? Det er nok ikke lyden. Har vel mest med utseendet å gjøre! Lenke til kommentar
Big-Boy Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 kan jo kjøpe den nye minien, men da må du opp 90,- i pris. opptil 18timers batteritid, 6gb minne osv. mer info på apple.no prisen er foresten inkludert frakt og gravering av navn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå