Gå til innhold

Viftestyring til 2,snart 3, 120mm, noen forslag?

Anbefalte innlegg

Har akkurat fått meg et nytt kabinett; Tt Shark sort, gledet meg til en stille seanse etter å ha byttet ut et cheiftec med 3*80mm vifter på full pupp, men det viser seg at 2*120 på full pupp bråker omtrent like mye. Jeg trenger således en viftestyring. Så er det mange forskjellige typer som finnes... Har sett på Microplex sitt utvalg av viftestyring, siden jeg har tenkt til å bestille Mist 500W i tillegg som jeg ikke til dags dato har funnet noen andre steder.

Det er et par å velge mellom. Blant annet om man vil ha temp.styrt regulering eller om man vil ha en som bare går på effekt. Jeg spiller ikke så altfor mye, men har litt stæsj jeg vil ta vare på...

Sapphire Radeon 9800 pro Atlantis; passivt kjølt med varmepumpe fra zalman

3 hdd, 2*120 gb ata, 1*250 gb sata

p4 2,4 (blir etterhvert vannkjølt om BigWater snart blir levert....

Skal da etterhvert montere vannkjøling på cpu. Etterhvert kommer jeg til å bytte ut hk, cpu og minne med et AMD 64 +3500 opplegg, må bare spare litt... Forøvrig der den siste 120 mm vifte kommer, om jeg ikke har tatt helt feil...

Noen som har noen forslag til hva jeg bør ha ut i fra disse opplysningene?

Håper jeg ikke har postet feil... sto litt om viftestyring her, så tok sjansen...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Burde vel ha blitt posta på luftkjøling, men samma det.. ;)

Vel, det met temperaturstyrte vifter synes jeg bare er oppskrytt.. Sikker greit på en server men når du sitter med PCen er det ikke et stort problem. Og så lenge du ikke er en "mad" overklokker!

Det er mye å velge mellom, men fra en Vantec Nexus Fancontroller til 4 vifter til en Cooler Master Aerogate II med LCD og hele pakka er det bare 70 kr.. Om du har penger vil jeg anbefale sistnevnte etter erfaring. Om du ønsker billigere er Sunbeam Rheobus en vinner den og.. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...