Gå til innhold

Den beste CPU-kjøleren (socket 478)?

Shonah

Anbefalte innlegg

Litt i seneste laget, men villa bare si ifra at med en mist - black silence på en 2.8C så ligger jeg i windows på 26 grader.. i spill kan den komme opp i nermere 40, men det er helt greit for min del da den ikke lager lyd som jeg kan høre..

Hehe, på min 2.8E kan du ta de samme temperaturene du har oppgitt og plusse på nøyaktig 18 grader på både idle og load -med samme kjøleren.

Men hva gjør det vel med litt temperatur så lenge alt er stabilt og stille?!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm.. rart. Kankje det er måleren min som tuller litt.. da jeg hadde på ny kjølepasta lå den på 38 idle å rundt 50 load, men etter hvert som tiden har gått, så har den bare sunket og sunket. Er jevnli inni med støvsuger, men det har vel ikke så enormt å si...

Er det slik at kjølepastaen fungerer bedre etter en tid? ..eller er cpu'en min mye varmere enn hva måleren viser? Kjøle ribba er helt kald når jeg tar på den også, så det ser nå ut til å stemme.

Edit: skrivefeil.. ser jo slike rett etter å ha trykket "svar", men ikke før...

Endret av Huscht
Lenke til kommentar

By the way...er det noen gode programm (gratis) som viser temp når maskinen er på.

Helst hele BIOS-oppsettet viss det er mulig. Altså at man kan se BIOS- innstillingene med pålogga maskin.

:thumbup: Shonah

Lenke til kommentar

Hei igjen.

Zalman - CNPS7000B-Cu

Chieftec kabben er ikke den største, men god plass når jeg fikk rydda litt. Satt som et skudd på mitt hk (Asus P4C 80 Deluxe) og jeg slapp å demontere noe som helst. Enkel og grei montering. Den kommer med viftestyring (Fanmate) og på laveste tempo er den nærmest lydøs. :thumbup:

Lenke til kommentar
By the way...er det noen gode programm (gratis) som viser temp når maskinen er på. Helst hele BIOS-oppsettet viss det er mulig. Altså at man kan se BIOS- innstillingene med pålogga maskin.

Siterter meg selv her. Er SiSoftware.Sandra.Professional.2004 et dugende program..tror jeg har en demo liggende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...