Fatboy Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Korleis må cd-\dvd- platene brennast for at ein skal kunne sjå divx på ein dvd-spelar (som sjølvsagt støttar divx)?? Kan ein berre legge fx. 5 divx filmar på ein dvd og putte den i spelaren og så finn den filmane, eller må ein gjere noko meir spesielt? Vurderer å kjøpe ny dvd-spelar... Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Ville tro det gikk greit om du lagde et lite menysystem på dvd'en. Vet ikke helt om spilleren skjønner at det skal være 5 forskjellige deler osv.. Lenke til kommentar
Fatboy Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2005 Tingen er at eg kan bruke ledning frå datamaskina, men det er nesten 10 meter og forskjellige etasjar på tv og data, så det vert litt upraktisk.. Vill kunne styre filmane frå sofaen og då er det greit å fylle opp fleire filmar på ein dvd... Lenke til kommentar
whom Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Skulle gå helt greit å fyre opp 5 stk på en DVD. På min 800 kroners spiller, vil jeg da få filnavnet på alle kompatible filer, inkludert mapper på disken, og kan da browse meg til filmen og trykke play Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Enkelte DVD-spillere leser hver enkelt DivX-fil som et kapittel. Da kan du skifte mellom filmene på samme måte som du ellers skifter kapittel. Ellers finnes det et utall forskjellige forklaringer på fremgangsmåter, link. Lenke til kommentar
Fatboy Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2005 okay. takk skal dokke ha.. Var egentlig slik eg trudde det var også Lenke til kommentar
Izor Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Du kan jo bruke et program som heter sony my dvd eller noe sånt. Vet ikke om du kan bruke divx, men det er et program som lager menyer sånn at du bare klikker på den du vil se så starter den. Ganske fett egenlig... Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 (endret) Det er bare et program som gjør at du kan legge flere divx'er på en dvd mener jeg itavisen har skrevet. De testet programmet også . Men jeg husker ikke navnet... Endret 25. februar 2005 av Navitas87 Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 (endret) Her fant! DivXToDVD. Les mer her! Endret 25. februar 2005 av Navitas87 Lenke til kommentar
Opus Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Feilpostet, flyttes til "Digitale bilder, foto og video -> Videoredigering og video" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå