Gå til innhold

billig minnepenn i oslo?

Anbefalte innlegg

jeg lurer på å kjøpe meg en minnepenn på ca 128 mb som jeg kan bruke til å lagre skolearbeid på. er det stor forskjell på minnepennene, og er det et sted i oslo der jeg får en grei minnepenn til under 200 kr? (altså ikke internettbutikk)

er forresten greit om den tåler å bli klemt litt og få litt vann på seg.

om det er usb eller firewire spiller ingen rolle.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
De tåler overraskende mye disse usb-stickene :D

ja, ikke stol på meg, men jeg tror sågar de fleste hadde tålt en omgang i vaskemaskinen. Min 16mb fra ca. 1999 har ihvertfall tålt vann, fall, og en enorm mengde bruk og misbruk-

skrivefeil

Endret av godal
Lenke til kommentar
  • 4 år senere...
Tråden er fra 2005, så hvis fyren ikke har klart å få seg en minnepenn ennå kan vi vel egentlig gi opp.

Hehe :) Syntes det var noe rart med med forholdet mellom ønsket kapasitet og pris ja ;)

Første gang jeg går i fella! :) Elsker normalt når andre gjør sånne feil ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Jeg så en minnepenn som var 2GB. minne som kostet 130,-

Husker ikke helt hvor det var, men skal skrive det her hvis jeg finner det ut;) :yes:

Beklager, men jeg må bare spørre: Hvorfor bumpet du en 4 år gammel tråd?

Fordi det av og til er fort gjort å glemme å sjekke datoen.... Ingen grunn til å blærete av den grunn... Kan skje den beste, inklusive meg ;)

Spør heller hvorfor HW ikke automatisk sperrer tråder som er eldre enn f.eks. 1 år for nye innlegg og at man i det minste må kontakte en admin for å få åpnet den igjen om det skulle være grunnlag for det?

Edit: Har rapport tråden med samme spørsmål så får vi se hva sjefene her sier om det å holde "døde" tråder som denne åpne etter 4 år :)

Endret av trn100
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...