shakk Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 sitter å tester på xboxen min. Ville prøve å legge inn en av mine beste dvder som backup på maskinen min.(vil nødig skade originalen) Når jeg legger det inn på xboxen (part F) Klarer jeg ikke å spille den av. Blir lagt inn som mange filer??? Er det noen som kjenner til dette? event kan gi meg noen tips? hadde vert kjempe flott viss Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Du må nesten skrive HVORDAN du legger spillet inn... og hvordan du starter det etterpå... Det er et originalt Xbox spill du kopierer til harddisken? Trond Lenke til kommentar
shakk Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2005 hei.jeg legger dvden inn via dvd2xbox. velger å legge den inni f. Etterpå prøver jeg å gå inn i dongleplayer, det funker ikke. Så prøver jeg å gå inn i aplications å spille den av i My videos.Ble du noe klokere av dette? Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 DVD2XBOX dekrypterer ikke menyer etc fra film-DVD'er, så du må avspille .vob filene manuelt fra der hvor de er kopiert til harddisken. Du kan bruke Xbox Media Center til dette, som pleier å være standard avspiller på modifiserte Xboxer. Evt. må du legge XBMC inn selv. Trond Lenke til kommentar
shakk Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2005 tusen takk for hjelpen.får prøve meg litt frem.har media player. takk igjen Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Hei, jeg har samme problem. Men bildet blir uklart. Oppdaterer seg trekt. Bruker samme program. Årsak? Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Hvis det er en DVD-film du har kopiert inn på harddisken, kan det hende den ikke er dekryptert. Kan hende du har en gammel versjon av XBMC, prøv en nyere (det kommer nye hele tiden). Trond Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå