Gå til innhold

Wikipedia trenger DIN hjelp i dag!

pgdx

Anbefalte innlegg

Seriøst, det burde ikke være noe problem for den siden å finansierer seg selv ved hjelp av noen små reklamebannere. Da hadde de hatt mye mer penger mellom hendene, og noen små bannere fra eller til for brukerne gjør ikke så mye.

Jeg tror det strider mot det wikimedia står for.... Gratis, vil også innebære reklamefritt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Seriøst, det burde ikke være noe problem for den siden å finansierer seg selv ved hjelp av noen små reklamebannere. Da hadde de hatt mye mer penger mellom hendene, og noen små bannere fra eller til for brukerne gjør ikke så mye.

Jeg tror det strider mot det wikimedia står for.... Gratis, vil også innebære reklamefritt.

Jeg synes det hadde vært mer gratis om det var litt reklame der, og brukerne kunne slippe å betale selv. De fleste synes vel det er bedre å trykke på noen bannere enn å betale, skulle jeg tro.

Lenke til kommentar

Noe dem faktisk sier eller noe du påstår?

adj [not costing any money] gratis 2. adj [not occupied/not busy (There wasn't one ~ taxi in the city.)] kosong

www.info-indo.com/language/engindo.htm

Lenke til kommentar

Fragmaster Jay: Det er selvsagt ikke snakk om at de som aldri har brukt wikipedia.org før skal donere noe til dem, men hvis du aldri har brukt det før, så kan jeg anbefale deg det på det høyeste.

Bare test det ut... Søk etter noe du er interessert i... Søkefeltet er nede på venstre side...

Edit: Making Wikipedia profitable

Endret av drange_net
Lenke til kommentar

Men bøkene der er ikke lov å kopiere, oversette, oppdatere osv...

Du ser sikkert hvor problemet med et bibliotek er. For ikke å snakke om at det hadde vært litt stressende å måtte gå på biblioteket å låne et leksikon for hver gang du skal ha tak i noe informasjon...

Lenke til kommentar

Nei nei nei!

Eg er så glad for at eg har et nettsted hvor eg kan hente informasjon uten å bli distrahert av plagsom reklame! :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...