gozzer Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Jeg opplevde faktisk noe av det samme selv, for en stund siden. Riktignok gjaldt det et Philips stereoannlegg og selger var Lefdal, men resten av detaljene er omtrendt like. Jeg leverte inn et annlegg med defekt/brukket strømkontakt og fikk beskjed om at Philips hadde en ny og fin ordning som gjorde at jeg skulle få et nytt produkt, istedenfor det gamle reparert. Hurra tenkte jeg, og ventet tålmodig på ny vare (jeg kunne visst ikke få en ny en fra butikken, i følge selger). Etter en drøy uke fikk jeg en telefon om at jeg kunne komme å hente det nye annlegget. Til min store forbauselse var det "nye" produktet det samme som jeg hadde levert inn. Etter mye frem og tilbake endte det med at jeg fikk nytt annlegg. Jeg skulle visst ha fått et nytt et med en gang jeg leverte det gamle, men selgeren jeg leverte det til hadde tydligvis fått andre beskjeder. Grunnen til at jeg fikk samme vare tilbake var visstnok at selgeren jeg hadde forholdt meg til trodde at esken var på vei til/fra Philips mens den faktisk stod på lageret og ventet på bedre tider. Da han igjen sjekket opp saken min fant han jo selvsagt esken min på lageret og ringte meg Da jeg kom til bake og forklarte saken et par ganger (til en annen selger, siden han andre ikke var tilstede), endte det med at jeg fikk en helt ny spiller fra lageret til butikken. Uten noe som helst styr med Philips. Så, min erfaring med Lefdal/Philips var da at nye rutiner og et par andre omstendigheter gjorde at jeg fikk min gamle spiller istedenfor den nye. Selv om deres systemer viste at jeg hadde fått en ny vare. Temmelig uforskyldt av Lefdal, synes nå jeg. Føler ikke at jeg var unormalt tålmodig som kunde heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå