Gå til innhold

Feil på vare - byttet - fikk samme vare! ha!


Anbefalte innlegg

Mornings,

 

må bare fortelle om noe "morsomt" som skjedde i dag med "Expert."

For en tid siden kjøpte min mor et "mikro anlegg." 2.1 - 2 høyt. og 1 sub.

Så vi testet dette da og fant ut at det var noe gale med sub'en - den gikk av når den ikke skulle gå av og det var noe gale med selve "mikro anlegget" og. Så min mor ringte ned og ble sagt at Grundig leverte helt nytt utstyr hvis det var noe gale med noe man hadde kjøpt. Så min mor ba meg pakke ned "mikro anlegget" - dette gjorde jeg. Merk dere at vi spiste Dumle kvelden før..

 

Så jeg pakket den ned - og brukte noen hvite sånne til å "samle" ledninger med. (Dette var ca. 1 uke siden).

 

I dag kjørte min bror og mor ned "mikro anlegget" for å få et helt nytt et. Da de kom hjem (for ca. 1 time siden) så jeg til min forundring at det det som lå i pakken (som var lukket med tape) var åpnet! Og gjett hva vi fant i pakken! Ja, akkurat! Dumle papir! :ohmy: (Vet ikke hvordan det kom oppi der..)

 

Min mor sa til og med til meg at fyren i butikken sa "jeg kan kanskje komme til å bruke litt tid, da jeg må bort på et annet lager.." Ha! Hva er det med Expert da? Verste eg har hørt! Lattis - vi satt faktisk å lo etterpå=P :nei:

 

-Jar

Endret av Jarek
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var akkurat slik jeg hadde pakket det ned. Hvordan Dumlepapiret kom nedi.. hmm .. Det lå vel kanskje i sofaen eller noe=P (Hvor posene osv. til anlegget lå også..

 

Gå videre med det ja, min mor skal ringe å gi dem en omgang =P

 

EDIT: Har ikke testet det - men si meg.. Hvorfor skulle fyren i butikken åpne alle posene, bytte alle tingene (de ødelagte) med noen fra en ny pakke og til og med bruke samme sånne hvite "ledningssamlere" eller hva det er som jeg brukte..? Ifølge dem skulle vi få helt nytt..

 

-Jar

Endret av Jarek
Lenke til kommentar

Sjekk om det fortsatt er noe galt med anlegget før du klager. Uansett. Ellers er det en liten risiko for at DU driter deg ut. Skal ikke forbause meg om han på mottaket ble forbanna og sendte det i retur når han så at du hadde spist all dumlen selv uten å dele!

Lenke til kommentar

Kan hende han bare byttet anlegget og la de i samme pakke. Dumle søpla synes han nok du kunne få igjen.

 

PS. Det finnes noe som heter serienummer på anlegget, men det har du ikke notert ? Står ofte på kvitteringen. Synes du skulle sjekke anlegget før du sverter Expert - slikt dekkes av lovverket og du kan komme ut å kjøre vis de tar saken.

Lenke til kommentar
Bare håper ikke de begynner å få elkjøp fakter... :thumbdown:

 

Men tror nok de har byttet enheten, så hvorfor skriver du innlegget her uten å ha prøvd det? Det er en god sjanse for at du har ett nytt anlegg som virker helt fint :yes:

Faktisk så er det hos expert jeg har fått problemer og ikke på elkjøp. Hmm

 

Det kan hende at du har fått nytt anlegg, sjekk serienummeret du :thumbup:

Lenke til kommentar

Vi tok turen til Expert: "Dere har fått nye enheter" sa de.

 

Greit nok.. MEN:

 

Delene er ikke nye.. Dette merket jeg for senest 20minutter siden - "Hvorfor?" spør du?:

-----------------------------

 

Teorier om hvorfor 'Subwooferen' og 'avspilleren' IKKE er byttet:

 

1. Avspilleren kom UTEN beskyttelsesfilm på mini skjermen forran på enheten.

2. Ledningen til avspilleren var IKKE samlet sammen med strips.

3. Subwooferen's ledning kom med SAMME HVITE (ikke svarte strips som den skulle ha kommet med om den var NY) strips personen som pakket ned anlegget brukte. (Disse kom fra forbrukers kjøkkenskuff.)

 

--------------------------------

4. Avspilleren skulle HATT beskyttelsesfilm forran om den var ny.

5. Kabelen til avspilleren skulle vært samlet med en SVART strips. (IKKE hvit.)

6. Samme gjelder subwoofer. Ledningen skulle ha vært samlet med SVART strips. (IKKE hvit)

7. Hvorfor er ikke alle posene lukket? Men åpnet..?

 

------------------------------

 

Kanskje fyren i butikken har gjort sitt beste for at alt skal se ut slik det var når de fikk det? Maybe.

 

Men hvilken IDIOT gjør noe sånt? ...

 

-Jar...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...