thlangva Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 er denne pc'en noe bra: fujitsu siemens amilo pro v 2000? her er spesifikasjonene: prossesor: intel pentium m 725 ghz: 1.60 minne ddr: 2 x 256 max. GB: opptil 2 gb dimm innganger: 2 harddisk: 60gb dvd/cd rom: dvd+/R/RW (4x DVD+R 2.4 DVD+RW 16x cd-r 10x cd-RW 8xdvd 24x CD 1 x infrarød 1 x ieee1394 3 x usb 2.0 1 x s-video ut 1 x pararell 1 x vga 1 x modem 1 x lan RJ-45 1 x type ll PC Card slot sd/ms/mmc 1 x mikrofon 1 x headphone 1 x DC-in Lenke til kommentar
Bullit Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Kjøpte denne pc`n selv for noen mnd. siden. Personlig er jeg kjempefornøyd, lavt støynivå og bra batteritid (ca. 4t med wlan). Kommer selvfølgelig ann på hva du skal bruke den til, spill og slikt er den ikke best til, da skjermkortet har sine restriksjoner. Finnes sikkert masse annet der ute som er bedre hvis du hoster i litt mer spenn, men det er jo ikke vits å bruke en formue på noe hvis en ikke har bruk for det. Si litt om hva du skal bruke den til, så blir det enklere å si om maskinen er noe for deg. Evt. søk litt på forumet for fler svar. Lenke til kommentar
thlangva Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2005 har den selv jeg og ville bare se hva andre syntes om den hehe. jeg bruker den ikke så mye til spill og sånt nei, men så langt er jeg veldig fornøyd, har tenkt å selge den å kjøpe en acer ferrari pga harddisk, men men Lenke til kommentar
Bullit Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 kjøpe Acer ferrari for kun å få 20gig større harddisk? Mulig hardisken er litt raskere på en Ferrari, men om du ikke bruker den til spill og slikt ser jeg ikke helt vitsen? Men jøss, dine penger! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå