Gå til innhold

Noen anbefalinger innen skjermkort?

andrz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det noen som har et grafikkort som dere er veldig førnøyd med?? Trenger nytt grafikkort og trenger noen tips..!! :blush:  Spiller cs 1.6, TS, Farcry og half-life 2.. Det er til AGP... Pris: 1700-2500... :roll:

Jeg saphirre radeon 9800PRO 256MB ultimate edition. jeg har det og det yter veldig bra i de spillende du spiller kan sette alle instillingene på fult med det kortet.LINK

eneste ulempen er at det blir litt varm du kan jo kjøpe en annen kjøling da.

var jeg deg ville keg kjøpt det. :thumbup:

Endret av jossimd
Lenke til kommentar
Er det noen som har et grafikkort som dere er veldig førnøyd med?? Trenger nytt grafikkort og trenger noen tips..!! :blush:  Spiller cs 1.6, TS, Farcry og half-life 2.. Det er til AGP... Pris: 1700-2500... :roll:

Jeg saphirre radeon 9800PRO 256MB ultimate edition. jeg har det og det yter veldig bra i de spillende du spiller kan sette alle instillingene på fult med det kortet.LINK

var jeg deg ville keg kjøpt det. :thumbup:

6600GT er bedre til samme pris.

Edit: prisguiden må være feil, 2500kr for 9800pro?! :ermm:

Endret av Zernick
Lenke til kommentar

var jeg deg ville keg kjøpt det.  :thumbup:

Jaddah, la oss anbefale å kjøpe ett DYRERE og DÅRLIGERE kort. :thumbdown: 6600GT kortet er billigere og yter bedre enn det 9800Pro. kortet som du linker til. :nei:

Test : http://www.anandtech.com/video/showdoc.aspx?i=2277&p=3

Største forskjellen ser man f.eks på Doom 3, der 6600GT yter opptil 106,7% bedre (i høy oppløsning), det yter opptil 32,8% bedre i CS-S (HL2 motoren) og opptil 20,1% bedre i Far Cry.

Lenke til kommentar
Jeg tror også at Radeon 9800 Atlantis er et godt alternativ

Tro kan du gjøre i kirka. Som nevnt ovenfor, Radeon 9800kort er overprisa i forhold til ytelsen.

Ps : Det er IKKE ett godt alternativ, det er ikke ett alternativ i det hele tatt. Anbefalinger gjort på vage antagelser basert på kort som var gode for over 1/2 år+ siden blir litt søkt for meg, skal man gi anbefalinger, så må man nesten holde seg oppdatert. :mad:

Ett Plain vanilla 6800 kort ville nok være den anbefalingen jeg ville gitt i den prisklassen. (6800 NU)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...