Gå til innhold

Lage egne t-shirt's

Anbefalte innlegg

Jeg har laget en t-shirt i photoshop, og lagt til i konkuransen her på visuell kreativitet.

Jeg har printa ut merkene jeg skal ha på t-shorta, og strykt på med trykejern, go sånt spesielt papir.

Det jeg lurte på var om det fantes noen annen måte å lage sine egne t-shorter på enn sånn jeg gjør det, pga det blir ganske slitt etter noen vask.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
På Clas Ohlson (Hvor ellers?) selger de "lag dine egne t-shirts" for rundt 150kr. Har ikke testet det, men det du gjør at du legger bildet inn i en spesialfolie og så stryker det på skjorta.

Du mener ikke å trykke rett på et spesialpapir?(t-shirt papir)Du legger det du har skrevet ut inni noe?

SKjønte ikke helt det.

Det jeg har gjort, er å skrive ut det jeg ville ha på shorta, på et sånt et t-shirt ark, for så å stryke det på.

det blir slitt med en gang...

Lenke til kommentar
Du mener ikke å trykke rett på et spesialpapir?(t-shirt papir)Du legger det du har skrevet ut inni noe?

SKjønte ikke helt det.

Det jeg har gjort, er å skrive ut det jeg ville ha på shorta, på et sånt et t-shirt ark, for så å stryke det på.

det blir slitt med en gang...

Man legger det man har skrivet ut (et a4 ark) inn i spesialfolien og deretter stryker man folien med arket inni på t-skjorten.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...