melli123 Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Jeg har laget en t-shirt i photoshop, og lagt til i konkuransen her på visuell kreativitet. Jeg har printa ut merkene jeg skal ha på t-shorta, og strykt på med trykejern, go sånt spesielt papir. Det jeg lurte på var om det fantes noen annen måte å lage sine egne t-shorter på enn sånn jeg gjør det, pga det blir ganske slitt etter noen vask. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Det du kan gjøre er å prøve noen profesjonelle alternartiver. www.CustomInk.com www.eshirt.it Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2005 (endret) Finnes det noe sånt i norge? men takk for tipsa danno_O Endret 25. februar 2005 av VgaR Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Finnes det noe sånt i norge? men takk for tipsa danno_O Hmmm, jeg syns å huske at jeg har sett MSN norge har gjort noe sånt før, men jeg er ikke sikker. Jeg kan sjekke Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 går du til ett trykkeri blir det billigere Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2005 koster ikke det veldig mye? Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 På Clas Ohlson (Hvor ellers?) selger de "lag dine egne t-shirts" for rundt 150kr. Har ikke testet det, men det du gjør at du legger bildet inn i en spesialfolie og så stryker det på skjorta. Har ikke testet det, men det er jo clas ohlson, hvor dårlig kan det være? Lenke til kommentar
ViVentis Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 har bestilt eget trykk fra VG, slitt med en gang. Sikkert noe av det samme på MSN eller hva det var. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 men det er jo clas ohlson, hvor dårlig kan det være? Hvor var logikken i det? Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 men det er jo clas ohlson, hvor dårlig kan det være? Hvor var logikken i det? Clas Ohlson er akkurat som Biltema, produktene fungerer, men ikke noe annet. Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2005 På Clas Ohlson (Hvor ellers?) selger de "lag dine egne t-shirts" for rundt 150kr. Har ikke testet det, men det du gjør at du legger bildet inn i en spesialfolie og så stryker det på skjorta. Du mener ikke å trykke rett på et spesialpapir?(t-shirt papir)Du legger det du har skrevet ut inni noe? SKjønte ikke helt det. Det jeg har gjort, er å skrive ut det jeg ville ha på shorta, på et sånt et t-shirt ark, for så å stryke det på. det blir slitt med en gang... Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Du mener ikke å trykke rett på et spesialpapir?(t-shirt papir)Du legger det du har skrevet ut inni noe?SKjønte ikke helt det. Det jeg har gjort, er å skrive ut det jeg ville ha på shorta, på et sånt et t-shirt ark, for så å stryke det på. det blir slitt med en gang... Man legger det man har skrivet ut (et a4 ark) inn i spesialfolien og deretter stryker man folien med arket inni på t-skjorten. Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2005 oki, så da er det litt annerledes enn sånn jeg har gjort det da... takk for tipset... Lenke til kommentar
dot_ Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Jeg skulle gjerne visst hvor man eventuelt kan sende motiver/bilder over e-post og få tilsendt t-skjortene i posten. Noen som er kjent med slike tjenester i Norge? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå