sigen Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Effekten fra en biltema "lykt" (led med batteri) til 9.90kr : Nice! Den likte jeg! Lenke til kommentar
Kimme Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Effekten fra en biltema "lykt" (led med batteri) til 9.90kr : Artikkelnummer? Søkte etter "led med batteri" men fant ingen til 9.90 kr. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Kanskje en lommelykt med UV leds inni? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 WOW, det var nice!! Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Vet ikke hva artikkelnummeret er. De lå rett der man betaler, ligger alltid masse småting der. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 Oioi! Fint fettern til kameraten min jobber på Biltema..! Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 De selger UV-rør på pcstyling.no også... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 Noen kommentarer på det nye innholdet etter at jeg konverterte fra UVguiden til FAQ? Noen forslag til flere emner å skrive om? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Noen kommentarer på det nye innholdet etter at jeg konverterte fra UVguiden til FAQ? Noen forslag til flere emner å skrive om? Knall bra! Hjelper sikker mange, med meg! Kanskje skrive litt om SketchUp. Hva det er, hva det brukes til osv.? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 Vurderer det ja, så linker jeg bare til Tonickup sin ressurstråd.. Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Er du intressert i hvordan du kan lage en "gjengetapp" uten at det koster deg altfor mye? Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Tror kanskje det burde bli laget en egen guid til casemod relaterte ting, Blir kanskje litt mye med alt i en. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 Er du intressert i hvordan du kan lage en "gjengetapp" uten at det koster deg altfor mye? Gjengetapp hvafforno? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 Marius_EV: Ja, tenkte på det.. Men visste ikke hva moddisene mener om det.. Natrium har jo en innførings/newbie guide som dog ikke dekker så altfor mye! Så jeg tok alt i en guide.. Om en moderator kan komme til tråden så er det fint! Alltid best med meningen fra en proff.. Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Sånn du lager gjenger med i plexi, stål og så videre... Sånn at det er mulig å skru ned en skrue, ganske kjekt på f. eks. et hjemmelaget hovedkortbrett. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 Sånne som løfter opp HK fra plata? Som man kjøper? *forvirra* Om du vil kan du jo sende meg en PM med innhold jeg kan legge til.. Lenke til kommentar
StepOw Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Ser denne har blitt til FAQ for casemoddere også, hva med å ta med AT MAN KAN KJØPE PLEXI OSS VILKEN SOM HELST GLASSMESTER? Begyner å bli mektigt lei av det spørsmålet! Lenke til kommentar
sigen Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Ser denne har blitt til FAQ for casemoddere også, hva med å ta med AT MAN KAN KJØPE PLEXI OSS VILKEN SOM HELST GLASSMESTER? Begyner å bli mektigt lei av det spørsmålet! Jupp, er med deg på den, er for mange poster om akkurat dette Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 20. april 2005 Forfatter Del Skrevet 20. april 2005 Har lagt til et lite avsnitt, fantastisk skrevet av Vågebu! Takker så mye.. (Og ja, du har fått cred ) Lenke til kommentar
Stigma2K Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Jeg tror du har fått informasjonen din fra en engelsk side, da en nanometer et er milliarddels meter og en milliard på engelsk heter "a billion", og fordi målene er oppgitt i tommer. La meg: én nm= 1/1.000.000.000 meter, altså en milliarddels meter (mulig at dette er postet tidligere i tråden men jeg orket ikke sjekke) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå