lokeland Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2005 2 blåe katoder, 2 UV katoder, to invertere og en soundcontroller.. Da er jeg klar for LAN vil jeg tro.. Lenke til kommentar
TheMogul Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Mens vi har et så fint tema anngående UV lys. Er det noen oppegående mennesker her inne som har noe peiling på hvor man kan skaffe _store_ UV-rør, tenker da i den størrelse man han på discotek etc. Hadde vært show med et par av de på rommet, da jeg tror det vil gi en real piff til vorspielstemningen Litt off-topic, men har lett høyt og lavt på nettet og finner ikke noe plass de selger dette Lenke til kommentar
sigen Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Prøv å spør folk som jobber på discotek e.l., eller spør på Clas Ohlson, eller biltema om de har det. Har sett en vanlig UV-lampe til å sette i f.eks. leselampe, e.l. Til brainbug: Har lest at å ha noen andre farger på katodene, samtidig med UV-katoder skal oppheve UV-effekten ganske mye. Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Har sett at de har store UV-rør på expert. På clas har de bare små sparepærer. Lenke til kommentar
TheMogul Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Jeg fant jeg fant! Se bort i fra mitt innlegg, da jeg fant en nettside i den store jungel av World Wide Web UV rør er bestilt herfra. Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Husk at du må ha armatur, nettkabel og rør. Tror expert har rør og armaturer opp til 150cm. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Legg til d-link sitt bidrag til netshop brainbug, nyttige ting derfra. ("datt" innom selv for en stund siden, men glemte den ut, la den til i favoritter nå) Lenke til kommentar
TheMogul Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Husk at du må ha armatur, nettkabel og rør. Tror expert har rør og armaturer opp til 150cm. Hmmm, nettkabel er ikke det vanlig 230volts strømkabel? Det har vi mange stubber ligende rundt her i huset, eller tenker du på bestemte strømkabler for denne typen bruk? Armatur ble også bestilt Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Det finnes vel to typer standard nettkabel En med, og en uten jording. Hvis du ikke har en sånn du trenger koster det vel ikke mange kroner på nærmeste elektrobutikk. Lenke til kommentar
TheMogul Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Stemmer det, har masse av begge deler. Da er det bare vente på pakke i posten, og montere opp Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 På www.ljudia.no har de blandt aent UV-reaktiv maling... http://www.ljudia.no/cgi-bin/no/online/af0...302%20&cart_id= Enig med at denne må bli sticky Lenke til kommentar
Pels Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Bra guide, må få tak i UV penner Lenke til kommentar
Opus Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) UV-dioder får man også på dioder.no Edit: Fiksa linken. Endret 3. mars 2005 av Opus Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) Oioi, endelig en Norsk LED-netshop! Fint du nevnet den.. Lagt til! BTW: Ikke akkurat så billig der da..! Endret 3. mars 2005 av brainbug90 Lenke til kommentar
stidz Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Oioi, endelig en Norsk LED-netshop! Fint du nevnet den.. Lagt til!BTW: Ikke akkurat så billig der da..! btw: tror nok ikke den butikken er så veldig seriøs. vis du ser på prisene på neonlys som jeg kalder kaldkatode til 170 spenn så får du samma på digitalimpuls for under halveprisen med inverter vis du kjøper de billige Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 Nei, la merke til det selv! Dessuten var de vel mer beregna for biler.. Fjerner linken for sikkerhets skyld! Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Fin guide Fikk mange gode idêer Lenke til kommentar
sigen Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Fant en ny link, her selger de UV-reaktive strips! (de selger andre UV-reaktive ting også) Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Det er tøft det, men nå må dere også huske på frakt osv osv da! da blir det jo like mye som å gå på Clas eller kjøpe på Microplex da? Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Det er tøft det, men nå må dere også huske på frakt osv osv da! da blir det jo like mye som å gå på Clas eller kjøpe på Microplex da? Er de på clas og microplex uv-reaktive da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå