Jann - Ove Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Det finnes faktisk ferdig uv-reaktive datamuser - razer boomslang 1000! ble overasket når jeg så det... bruker ikke den langer da. lurer på hvordan en av de ville se ut med uv-led på innsida? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2005 Oi! Stilig.. Kanskje jeg skal legge til det da! Bare for morroskyld.. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Legg samtidig til at alle (les: gamle) mus også funker under blacklight, siden de er hvite! Lenke til kommentar
StepOw Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Legg samtidig til at alle (les: gamle) mus også funker under blacklight, siden de er hvite! de hvitfargene er ikke altid lyser noe serligt opp i uv da... Men uansett, fin guid! Men du burde kansje ta med noe om at uv-efekten blir veldi svekket om du har katoder eller lys som lyser mye opp. Da får man jo en bad efekt. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2005 Ja, det tenkte jeg ikke på! Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 (endret) må man ikke tegne på kondensatorer og chiper? virkelig? hvorfor ikke? hva med å sette på bittesmå fargede kjøleribber da? Endret 25. februar 2005 av TrulZern Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 http://forum.overklokking.no/index.php?showtopic=381685 les litt her så forstår du sikkert. men hvordan skal man feste desse kjøleribbene? Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 har noen sånne. tenkt å lakke de med uv spray og sette de på hovedkort chippene, er det noe problem med det? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2005 Null problem, men hvorfor skal du ha dem på hovedkortet? Lag en ny tråd du.. Lenke til kommentar
Thel Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Meget bra brainbug90! Født i 1990? Ekstra bra å se at unge her på forumet også kan skrive gode guide'er:) all glory to you! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2005 *SmileBredt* Tusen takk H.kon! Lenke til kommentar
Thel Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 En ting som dog kunne vært forbedret(synes jeg), du kunne gjerne hadd et par bildeeksempler på effekter du kan få med å bruke uv! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2005 Ja, tenkte på det.. Aller først må jeg spørre om å låne bildene da! Gjerne post noen her. Er så surrete å redigere lange poster, men skal se hva jeg får til iløpet av dagen! Lenke til kommentar
Thel Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Du kan jo bare se på bilder her på hw-forumet, også sende PM om du får låne bilde, det skal selvsagt stå under bilde hvem sin PC det er da. Kan gjerne hjelpe deg med dette vist du ønsker dette! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2005 Gjerne det.. Nettopp sendt PM til kverna som hadde noen bilder av effekten til Microplex som UV-penn.. Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Jeg kan sikkert slenge opp et bilde av pcen min, må bare vente til det blir mørkt ute. Effekten blir litt bedre da. Lenke til kommentar
Thel Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Det er du som har tux pusset inn i sidedøren? Flott at bilde kommer Den er nydelig! Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Tok et par bilder nå. Dårlig kamera, fikk ikke med alt, men du ser at det er noe UV der. Et her og et her. Jeg har en blå SATA-kabel, tegnet med gur markeringstusj på kantene på kortene, på kjøleribben på GPU, over Abit-merket, noen rundinger i midten og på bladene på CPU-viften, og på PSU. Alt synest ikke like godt på bildene. Vinduet står ikke helt sånn det pleier, fordi jeg har harddiskene i HDD-blokken, og det er ikke plass til den inne i kabinettet, så da må den stå utfor Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2005 (endret) Det var jo pent da! Likte effekten på kantene på kortet.. Tror jeg gjør det selv jeg! *FinneFramMarkeringstusjen* Tror jeg vurderer UV-lys på mitt nye Lian Li (Snekker´n sitt gamle fulltower.. ). Enten UV-lys eller blått. Hmm, vanskelig å bestemme seg! Endret 26. februar 2005 av brainbug90 Lenke til kommentar
StepOw Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Det var jo pent da! Likte effekten på kantene på kortet.. Tror jeg gjør det selv jeg! *FinneFramMarkeringstusjen* Tror jeg vurderer UV-lys på mitt nye Lian Li (Snekker´n sitt gamle fulltower.. ). Enten UV-lys eller blått. Hmm, vanskelig å bestemme seg! Burde ikke, uv er 10 ganger penere om du gjør det fint!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå