Klekkus Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Du kan jo legge til at du får kjøpt en fake dremel på netshop http://netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=259 Og ekte dremel på databutikken.com Lenke til kommentar
asfasff Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 (endret) ╕ Endret 19. april 2008 av asfasff Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Nope, men den ekte som de selger på databutikken.com fungerer krute godt! Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Selger de noen form for UV/neonlys på biltema? Skal bort en tur i dag for å kjøpe sprayboks, og tenkte jeg kunne ha litt lys også ... Var inne på siden dems, men fant ingenting. Goscinny Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Kan hende de har neon for bil, men de selger ikke ccfl tror jeg Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 CCFL - hva er det? Goscinny Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 CCFL er det som går under navnet kalde katoder Er ganske mange som tar feil av neonlys/neonkatoder og vanlige katoder Lenke til kommentar
Xell Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 CCFL= Cold Cathode Fluorescent Lamp Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Og de har det ikke på biltema? Goscinny Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Nei, det har de nok ikke. Iallefall ikke sist jeg sjekket. Lenke til kommentar
19andr1 Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Bra guide Men det er merkelig at du skriver at IKKE microplex sponser, når de har en egen kontaktinformasjon om sponsing: [email protected] ? Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 (endret) send en til den du! har prøvd det jeg og på den tilbake mld står det noe slikt... (vi, microplex sponser ikke) edit: unødvendig og skrive i en så gammel tråd da! Endret 30. juni 2007 av skylinepower Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Står også på hjemmesiden deres at de ikke sponser. Dette er imidlertid sannhet med visse modifikasjoner. De sponser "proffe" folk. Snekker`n ble jo sponset med Lian Li Modular Case, men dette er jo glimrende reklame for Microplex og produktet deres. Snekkern er håndverker og gjør alt strøkent, samtidig som han har rykte på seg på nettet, og veldig mange følger trådene hans. Goscinny Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 10. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2007 skylinepower: Du gjorde jo akkurat det samme da! Hakke vært her inne på år og dager i grunnen.. Men uansett så var poenget at Microplex sponser ikke "vanlige" mods. Du skal enten ha kontakter hos dem, ha et sabla godt og svært prosjekt som du kan vise til at vil gi dem markedsføring for penga, eller du må ha gjort noe merkbart før. Vendur f.eks. sponser i hytt og pine, men det gjør ikke Microplex. Lenke til kommentar
knegg Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 So viss eg kjøpe ein kald katode rør frå komplett, trenge eg noko meire? kva straum kabel bruka den? Lenke til kommentar
pululf Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Netshop sponser heller ikke Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 På lista over sponsorer så er det kun www.vendur.no som har webbutikk som er åpen. de andre er lagt ned Natrich Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå