Gå til innhold

FAQ (Guider, sponsing, ordbok ++) - Oppdatert! :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Joda, men liker bedre å ha mitt eget.. :) Er jo ikke sikkert om jeg gidder. For øyeblikket konser jeg litt på møkkakabinettet som står i kjellern her hos pappa.. :whistle: Lite råd (julegaver..) så prøver å finne ut hva jeg kan finne på!

5274426[/snapback]

Litt mer ot da :)

Hvilket kabinett der det da? finnes det worklog elns på de da :D

Hva skal gjøres osv.

Lenke til kommentar
fikk svar fra shg å de skrev at de ikke drev med sånt lenger for nå er de AS... AS in my ASS

Edit... LEIF is in dah house!

4498446[/snapback]

Jeg kan bare si at shg.no kommer til å sponse mer etter jul ;)

Og de driver faktisk med sponsing, men jeg skjønner ikke hvorfor det bare er jeg og overklokk som er blitt sponsa til nå :hmm:

Hobbyelektronikk.no skal også sponse ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Netshop har stoppet å sponse. Henvender meg til en e-post jeg fikk:

Netshop mottar flere forespørsler som denne hver eneste dag hele året, fra LAN`s, gaming-klubber og andre aktiviteter over hele landet. Utviklingen innen for datamiljøet er kjempespennende! Vi har dessverre ingen som helst mulighet til å støtte alle disse økonomisk, da vår bransje har svært lave marginer på varene vi selger. Vi har heller ikke fått opp noe samarbeid sammen med våre leverandører på dette feltet.

Ledelsen i Netshop har derfor besluttet å si nei takk til alle slike forespørsler, uavhengig av prosjektets art, seriøsitet og form.

Vi ønsker deg dog lykke til videre!

Med vennlig hilsen

Lasse Eknes; Salgssjef

Endret av Baba2
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 4 uker senere...
Gjest Slettet-XHLacM

Det finnes folk der ute som later som de har et proskjekt på gang bare for å bli sponset (noe noen webshopper trolig tror). Dette går ut over de som har et "ordentlig proskjekt" på gang og det er trist.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...