lokeland Skrevet 9. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2005 Dette var riktig post da.. Uansett er ditt ønske "my command"! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 [*]LED = Light Emitting Diode, et lite lys som har størrelse ra 3cm til 10cm i diameter og som tar lite strøm Det er STOORE LEDs du har funnet der Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 9. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2005 Oi.. Mm og Cm er så likt! Lenke til kommentar
chrizy Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 (endret) fikk svar fra shg å de skrev at de ikke drev med sånt lenger for nå er de AS... AS in my ASS Edit... LEIF is in dah house! Endret 13. juli 2005 av chrizy Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2005 De er jo de fleste andre som sponser også så det er vel noe annet som ligger bak.. Eller bare en forhåndsbestemmelse, men synd var det jo.. Lenke til kommentar
Batterybabe90 Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 næimen er det den karen ! Glisevask =D Lenke til kommentar
T homas Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 *innimineinnleggmedengang* Kjempe bra guide Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2005 *TakkerOgBukker* Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 (endret) ...Ble en liten bump det her, men... Tror dere at jeg vil få (god?) sjans for sponsing av dette prosjektet som jeg har planer å få gjort? Forslag til bygging av kabinett, med kjøleskap! ...Har aldri hatt et ordentlig prosjekt ennå, så har aldri vært sponset før. Hva gjør jeg? Endret 7. november 2005 av Man0war Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 Ja, det vil jeg tro! Siden det er første gang du mekker sammen et ordentlig prosjekt og du derfor ikke har noe å referere til kan du vel egentlig ikke forvente de største sponsene, men om du setter et unikt særpreg på det og lager en god visuell prestasjon av prosjektet (SketchUp f.eks.) så øker det sjansen får flere og større sponser betkratelig! Lykke til! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Bra guide det her Men hk bret er ikke vanskelig å få tak i , bare å ha seg en tur på dynga å finne et gamelt kabinet og ribbe det. Eller så kan du bare stikke til et datafirma å høre om de har noen vraka maskiner. Tenkte du kunne skrive dette i guiden din. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. november 2005 Forfatter Del Skrevet 14. november 2005 Er ikke bare å dra på dynga å hente seg det man vil ha når det generelt er strenge regler for det i Norge! Men det med datafirma funker jo, men du må ha lykken med deg isåfall. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Hvorfor er ikke denne under Mine innlegg lenger? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Hvorfor er ikke denne under Mine innlegg lenger? 5158973[/snapback] Fordi de skiftet server Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Sponser Netshop? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. november 2005 Forfatter Del Skrevet 30. november 2005 Ja, det mener jeg! Iallfall gjorde de det en del før. Gikk jo i underskudd fordi de solgte varer så billig og sponsa.. Fin strategi egentlig, bare se hvor bra de gjør det nå! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 (endret) Er det bruk for noen viftehullmaler her da? Fant disse på moddin.net, har gjort de om til 1:1 sånn at de passer viftene. Og dette har jeg testa selv 80mm viftehull 92mm viftehull 120mm viftehull Endret 30. november 2005 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
adnan Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Er det bruk for noen viftehullmaler her da?Fant disse på moddin.net, har gjort de om til 1:1 sånn at de passer viftene. Og dette har jeg testa selv 80mm viftehull 92mm viftehull 120mm viftehull 5233649[/snapback] Dump spørsmål men hvordan gjøre dem mm til 1/1 slik at jeg får riktig størelse når jeg skriver ut.? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 9. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2005 (endret) Størrelsen blir riktig! Det er jo poenget med dem.. Hvis ikke Klikka har gjort noe jeg ikke helt skjønte. Iallfall, her ligger de: http://www.moddin.net/downloads.asp Endret 9. desember 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Størrelsen blir riktig! Det er jo poenget med dem.. Hvis ikke Klikka har gjort noe jeg ikke helt skjønte. Iallfall, her ligger de: http://www.moddin.net/downloads.asp 5273833[/snapback] Joda der er linken ja, der jeg fant dem. Altså jeg måtte resize bildene selv, de var ikke helt rett størelse når jeg printa dem ut selv. (de var ikke i riktig størrelse når jeg printa) Så de som jeg har resizet og printet ut skal være i 1:1 størelse. Altså jeg har resizet dem slik at du ikke trenger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå