BondeMaster Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Når jeg skal innstalere driverne til lydkortet mitt får jeg opp feilmeldingen: ----> Installation did not find any PLayCenter in your system. setup will now exit <---- Hva kan være galt??? Lenke til kommentar
Sliver Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Vises lydkortet i enhetsbehandling/device-manger da? Hvis ikke, prøv å ta ut kortet og sett det inn igjen, gjerne i en annen slot. Hvis det vises i enhetsbehndling, prøv å last ned en ny driver fra nettet? Du er sikker på at du har en driver, og ikke bare en driver-update? Det er ikke alltid driver-update inneholder selve "kjerne driveren". Lenke til kommentar
BondeMaster Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2005 Ja lydkortet vises i enhetsbehandling og jeg vet jeg har riktig driver fordi jeg har brukt denne før men når jeg trykker på start - alle programmer - tilbehør - underholdning så viser ikke de vanlige tingene som lydkontroller osv. kun windows media pplayer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå