eiD Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Mercury Miditower, Mesh Mercurys nye og stilfulle kabinetter er nå å finne i butikkhyllene. 3 forskjellige typer, 2 forskjellige farger. Vi tar en titt på "toppmodellen". Les artikkelen her Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 ville satt minus på perforeringene til viftene. Det er bevist at små og mange hull gir ekstra viftesus enn store og få hull.. Dette er noe produsentene seriøst skulle fikset på.. Men ellers fin test, likte spesielt godt festemekanismen til diskene. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Hva jeg synes: + Lett å bære + lett å montere cd-rom, harddisk og hovedkort. + stilig kabinett + display - Ubruklig hurtigfeste til agb og pci, men det kan man bare skru av og bruke det vanlige - Min tempratur måler viser HELT feil tempratur - Ikke vindu - Tungvindt å montere usb og lyd - Slot-in (Det det heter?) virker ikke med alle cd-rommer. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Flott test, men har ikke hw.no testet dette ? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Flott test, men har ikke hw.no testet dette ? Jo det har de http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=9706 Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 (endret) Flott test, men har ikke hw.no testet dette ? Jo det har de http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=9706 Lol, der ser du - Jaja, nå har vi fått sett på deg også, og det betyr enda en review for dere å gjøre opp en mening etter Edit: Vår er svart, deres er sølv Endret 24. februar 2005 av Pritorian Lenke til kommentar
Josten Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Likte testen, men synes kanskje den var litt kort. Savnet blant annet et avsnitt om støynivået, og hvor mye ekstra støy de små hullene til viftene skaper. Men ser ut som om dette blir mitt nye kabinett ja Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 695 var jo ikke ille med LCD da. AtW Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Litt sent ute på forsiden av hw.no ? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Litt sent ute på forsiden av hw.no ? Hehe 24 februar, så ikke det først. AtW Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Prisen var ikke så værst...!! Hmm dere nevnte ikke noe om det fulgte med powersupply eller ikke.!!! Ellers fin test.. valg av kabinett er utrolig vanskerlig.! Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Lcd displayed er et pluss på noen måter, men jeg har et selv, klokke, temnpratur , osv. men når jeg legger meg, så har jeg som oftest på maskin, da lyser lyset opp hele rommet, så jeg må legge en jakke over det. Noen som veit om Lcd displayed på denne er til å skru av lyset elrno ? Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Er det plass til en BIX2 radiator i toppen av kabinettet imellom drevene ? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Lcd displayed er et pluss på noen måter, men jeg har et selv, klokke, temnpratur , osv. men når jeg legger meg, så har jeg som oftest på maskin, da lyser lyset opp hele rommet, så jeg må legge en jakke over det. Noen som veit om Lcd displayed på denne er til å skru av lyset elrno ? Det er alltid på. Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Noen som veit om Lcd displayed på denne er til å skru av lyset elrno ? Det er alltid på. Ville det ikke være mulig å modifisere inn en liten bryter på strømtilkoblinga til displayet? Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Noen som veit om Lcd displayed på denne er til å skru av lyset elrno ? Det er alltid på. Ville det ikke være mulig å modifisere inn en liten bryter på strømtilkoblinga til displayet? Hvis noen hadde det hadde det vært hyggelig med en guide, Har ikke du et eksemplar Fuzzy? ??? Lenke til kommentar
Darkdemo Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 er det non som vet hva moddel nr til Mercury Miditower, Mesh på denna testen? Lenke til kommentar
Darkdemo Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 passer "Cooler Master Real Power 550W m/Strømindikator, SLI, EPS, 20/24pin" på kabinettet? Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 noen som vet hvor jeg kan få tak i en sidedør til dette kabinettet? eller er det mulig at HW har det liggende etter testen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå