Gå til innhold

DVD-brenning og ressurser?

merl1n

Anbefalte innlegg

Hei!

Har hatt DVD-brenner et års tid nå, og det har ikke bydd på noen problemer egentlig. Men så kjøpte jeg en helt haug med blanke DVDèr på komplett, og først da fant jeg ut at det var forskjell på DVD+r og DVD-r. Brennern min støttet bare +, så jeg ble nødt til å kjøpe en ny. Kjøpte da en Samsung-brenner.

Det som var litt rart var at når jeg brant med den var det umulig å bruke PCèn samtidig som jeg brant. Bruker samme brenneprogram (Nero) som før.

Har valgt å ikke brenne multisession-plate fordi det står at ikke alle spillere støtter det, også har jeg haket av "vertifisert data etter brenning" eller noe sånt.

Så fant jeg ut at jeg skulle brenne multisession til tross for advarselen og hake av "vertifiser data etter brenning".

Nå brennern som bare det, og det merkes ikke på PCèn forøvring. Så for å komme til det endelige spørsmålet, har dette virkelig noe med saken å gjøre? Og hvorfor? Hva er det som trekker ressurser ved multisession / ikke multisession og datavertifisering ( som skjer først etter at brenneprosessen er ferdig?? ).

Håper på et oppklarende svar :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...