Windoge Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Har et deffekt Abit NF7-S hovedkort som jeg skal returnere til Komplett. Jeg la nettop merke til at disse kortene ikke lenger er i salg, værtfall ikke hos Komplett. Hva kan jeg risikere å få da? Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 (endret) Du får sikkert et Abit NF7 S2G. Endret 24. februar 2005 av Morten K Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Hva med å ta et demobrukt Abit NF7-S V2,0? Lenke til kommentar
gresh Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Komplett har fortsatt NF7-S under demovarer, du får sikkert ett av dem om du spør. Ellers kan du jo ta kontakt med dem å spørre hva du kan risikere å få. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2005 Er det mulig å heller få prisavslag, hvis jeg har tenkt å kjøpe nytt skjermkort? Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Er det mulig å heller få prisavslag, hvis jeg har tenkt å kjøpe nytt skjermkort? Jeg hadde et ATI 9600XT som det ble feil på. Jeg sendte det inn til komplett og spurte om jeg kunne betale litt i mellom slik at jeg fikk et bedre skjermkort. Av en eller annen grunn var ikke det mulig,så jeg fikk et nytt 9600XT av dem. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2005 Er det mulig å heller få prisavslag, hvis jeg har tenkt å kjøpe nytt skjermkort? Jeg hadde et ATI 9600XT som det ble feil på. Jeg sendte det inn til komplett og spurte om jeg kunne betale litt i mellom slik at jeg fikk et bedre skjermkort. Av en eller annen grunn var ikke det mulig,så jeg fikk et nytt 9600XT av dem. Veldig rart, spesielt om de ikke taper noe særlig mer på denne løsningen. Lenke til kommentar
gresh Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Er egentlig ikke så rart. Butikken vil selvfølgelig bli kvitt et eldre skjermkort som ellers bare ville blitt liggende på lager. I stedet for å håpe på at en annen kunde kjøper det. Lenke til kommentar
Azton Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Det kommer vel kanskje litt an på hvem du møter. Det er folk som er skikkelige paragrafryttere, mens andre tøyer reglene litt ekstra for å få en strålendes fornøyd kunde. De taper jo ingenting på å gi deg litt avslag på et nyttskjermkort fremfor et helt nytt hovedkort, så det er vel ikke urimelig å spørre om det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå