Gå til innhold

Brothers in Arms er "Gold" med lanseringsdato.

Anbefalte innlegg

for dere som har spillet.. (X-box å warez)

hva skjer eks om du mister alle personene dine på første brett? vil du automatisk ha alle tilbake på neste brett? eller må du da klare deg igjennom helt alene ?

samme med hvis du mister 1 ? vil du få han tilbake på neste brett? eller er han borte 4ever ?

Har ikke lastet ned spillet, men dette spørsmålet kunne blitt besvart lenge før spillet kom ut. Saken er den at spillet er basert på en sann historie, og det er derfor viktig at historien holder med.

Det som skjer når en medsoldat går i bakken er nok dessverre at han popper frem igjen på neste brett. Hvis soldaten ikke har en rolle i de brettene som kommer senere, dør han. Men i de fleste tilfeller vil soldaten gå ned i bakken som "skadet", for å deretter poppe opp igjen på neste brett. Dette er dessverre en av de negative tingene med dette spillet.

damn.. håpet av realistiske grunner at de ikke gjorde det :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da får de problemer med å forholde seg til historien.

joa, sant det..

enda et lite spm--.

går det an å gå liksom hvor du enn vil? eller er det en såkalt "straight ahead" spill, der du må følge en vei bare..

vet at man kan ta noen forskjellige veier til å komme til noen plasser osv,.. men kan du gå overalt ? eks..

vis du står på en bakketopp. å ser langt utover.. kan du eks gå til den byen du ser der langt borte? eller er det bare en "vegg" med texturer på slik som andre WWII spill ?

Lenke til kommentar

Uheldigvis er det "vegg", altså er det ikke så fritt som jeg hadde ønsket. Er lagt litt for "sti-messig" opp etter min smak, liker litt mer frihet til å gå hvor man vil og gjøre hva man ønsker, men det er det dessverre ikke mulighet for. Enkelte brett er litt mer åpne enn andre, en by hadde man frihet nok til å gå ganske så fritt, men spillet er hovedsakelig lagt opp slik at man må følge en "path".

Liker friheten til f.eks. Operation Flashpoint, hvor man kan gå relativt fritt så vidt jeg husker. Men lettere å legge opp en story når man må følge en veg.

Lenke til kommentar

Ahahahaha... fy f*en! Må si jeg blei skuffa, helt til jeg kom til et spesielt brett. Får nemlig muligheten til å kommandere en tanks rundt på slagmarken, på samme måten som jeg styrer mennene mine. Noe av det sjukeste jeg har sett. Grusomt artig :D

Lenke til kommentar
Ahahahaha... fy f*en! Må si jeg blei skuffa, helt til jeg kom til et spesielt brett. Får nemlig muligheten til å kommandere en tanks rundt på slagmarken, på samme måten som jeg styrer mennene mine. Noe av det sjukeste jeg har sett. Grusomt artig :D

Vet. ;)

Har sett noen filmsnutter fra de første oppdragene, og de som kommer senere ser langt bedre ut.

Lenke til kommentar
Til dere som bestillte det fra CDon:

Hvis spillet ble sendt 15. mars, så burde da spillet komme i morgen, og ikke om 2 dager, vel?

til vanleg tek det 1 dag i postgang ja.

Egentlig ikke. Jeg bestiller mye (spill, filmer, datadeler, osv) fra over alt i landet (og over alt i verden), og min erfaring er at det oftere tar to dager fra spillet er sendt, til det ligger i postkassa.

Lenke til kommentar

Vet. ;)

Har sett noen filmsnutter fra de første oppdragene, og de som kommer senere ser langt bedre ut.

synes alle trailerne jeg har sett ser heftige ut jeg :p

Lenke til kommentar
forresten, thomas, du som er moderator. hva med et eget Brother in Arms forum på spill seksjonen? :dribble:

Kommer vel helt ann på om spillet slår igjennom, om det vil bli bra for mod samfunnet ;) utviklerene har jo sagt det ska bli lett å modde med, så sater på det beste :w00t:

Lenke til kommentar

En kamerat har et problem med spillet på pc. Han har fy-versjonen frem til release av spillet.

Problemet er at kameravinkelen blir helt ødelagt etter han skifter tilbake fra "situation awareness map" til vanlig kameravinkel. Noen andre som har samme problemet (han har 9700pro til skjermkort)?

Får håpe det ordner seg med orginal vare hvis ikke.

Lenke til kommentar
En kamerat har et problem med spillet på pc. Han har fy-versjonen frem til release av spillet.

Problemet er at kameravinkelen blir helt ødelagt etter han skifter tilbake fra "situation awareness map" til vanlig kameravinkel. Noen andre som har samme problemet (han har 9700pro til skjermkort)?

husk at det har allerede kommet ut en patch ;)

Lenke til kommentar

Om han har dette problemet med "fy"-versjonen, og han får spillet originalt ganske snart, kan han like så godt vente.

Jeg (og mange andre) nøler mye med å hjelpe folk som har warez, og når det ikke er sikekrt om spillet skal skaffes originalt og LOVLIG.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...