thomassit0 Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Gleder meg til å spille dette imorra Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Gleder meg til å spille dette imorra xbox ? PC kommer vell ikke før fredagen.... Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 fant dette på hjemmesiden til bia: An earlier version of the patch went out that wasn't supposed to be released. Version 1.02 is the only official and supported patch. Version 1.02 of Brothers in Arms is a release-day update to enhance various aspects of Ubi.com online matchmaking support and LAN multiplayer features lolol.. damn de er kjappe.. til å me før spillet er ute men det er jo bra at den kommer før å ikke etter.. så vi slipper å vente på den Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Gleder meg til å spille dette imorra xbox ? PC kommer vell ikke før fredagen.... nei, hysj-hysj versjonen kommer til å kjøpe det hvis det er bra og har spennennde MP. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Gleder meg til å spille dette imorra xbox ? PC kommer vell ikke før fredagen.... nei, hysj-hysj versjonen kommer til å kjøpe det hvis det er bra og har spennennde MP. Ditto. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Ok. Da er pc-versjonen testa. Litt blandede følelser. Ser absolutt potensiale i spillet, og gleder meg til å spille igjennom det. Har kun testa tre brett nå, hvor jeg bare har hatt ansvar for en soldat. Frykter at det kan bli litt som Full Spectrum Warrior. "Finn en fiende... flank og drep han". Tøff ai på dine medsoldater. Så skittøft å se en enslig soldat storme mot en annen fiendtlig og smacken med våpenet. Litt kronglete våpenfysikk (våpenfølelse) (spiller seff uten crosshair). Grafikken er grei nok, men har ikke leika med så mange innstillinger. Men blir man litt mer kjent med kontrollene så kan spillet gå ganske flytende, og man kan gi kommandoer på sekundet. PS: Spill på hard... en tåler saaabla mye på "normal". Tror det tok nærmere 10-15 kuler i kroppen før jeg datt om. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Ok. Da er pc-versjonen testa. Litt blandede følelser. Ser absolutt potensiale i spillet, og gleder meg til å spille igjennom det. Har kun testa tre brett nå, hvor jeg bare har hatt ansvar for en soldat. Frykter at det kan bli litt som Full Spectrum Warrior. "Finn en fiende... flank og drep han". Tøff ai på dine medsoldater. Så skittøft å se en enslig soldat storme mot en annen fiendtlig og smacken med våpenet. Litt kronglete våpenfysikk (våpenfølelse) (spiller seff uten crosshair). Grafikken er grei nok, men har ikke leika med så mange innstillinger. Men blir man litt mer kjent med kontrollene så kan spillet gå ganske flytende, og man kan gi kommandoer på sekundet. PS: Spill på hard... en tåler saaabla mye på "normal". Tror det tok nærmere 10-15 kuler i kroppen før jeg datt om. å din karakter er ? X/10 ..? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Ok. Da er pc-versjonen testa. Litt blandede følelser. Ser absolutt potensiale i spillet, og gleder meg til å spille igjennom det. Har kun testa tre brett nå, hvor jeg bare har hatt ansvar for en soldat. Frykter at det kan bli litt som Full Spectrum Warrior. "Finn en fiende... flank og drep han". Tøff ai på dine medsoldater. Så skittøft å se en enslig soldat storme mot en annen fiendtlig og smacken med våpenet. Litt kronglete våpenfysikk (våpenfølelse) (spiller seff uten crosshair). Grafikken er grei nok, men har ikke leika med så mange innstillinger. Men blir man litt mer kjent med kontrollene så kan spillet gå ganske flytende, og man kan gi kommandoer på sekundet. PS: Spill på hard... en tåler saaabla mye på "normal". Tror det tok nærmere 10-15 kuler i kroppen før jeg datt om. å din karakter er ? X/10 ..? 8/10 foreløpig, men blir jo feil å si det i og med at jeg ikke har testa så mye. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 hehe.. gleder meg vilt til det kommer ut på fredagen... ser bare litt ned på at jeg ikke kan spille det enda.. sitter å venter på en PSU!!! (den jeg har nå klarer vist ikke å levere nåkk strøm til den ene HDD'en min å gfx kortet) så jeg gleder meg til å få startet opp spillet Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 uff, har veldig lyst å prøve dette spillet før jeg kjøper det. Synd at the ikke er en demo ute enda... Blir nesten tvunget til å prøve "hysj hysj" versjonen... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 hehe.. gleder meg vilt til det kommer ut på fredagen... ser bare litt ned på at jeg ikke kan spille det enda.. sitter å venter på en PSU!!! (den jeg har nå klarer vist ikke å levere nåkk strøm til den ene HDD'en min å gfx kortet) så jeg gleder meg til å få startet opp spillet Eg kommer nok til å teste hysj hysj versjonen først, men kjøper dette ved senere anledning pga MP delen i spillet.Er blitt mye utgifter ved å vere russ ja :!: Men tilgi meg for å ha syndet Men den skal bli veid opp ved kjøp av spillet Glder seg til å teste dette spillet Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Skulle gjerne fått tak i den piratkopierte versjonen, før jeg får det selv (klarer ikke å vente! ). Men jeg trenger ikke å laste det ned. På fredagen ligger det i postassa mi likevel. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 16. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2005 Min kopi av Brothers in Arms ble sendt fra CDon.com i går. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 2 dager igjen nå cant wait Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 for dere som har spillet.. (X-box å warez) hva skjer eks om du mister alle personene dine på første brett? vil du automatisk ha alle tilbake på neste brett? eller må du da klare deg igjennom helt alene ? samme med hvis du mister 1 ? vil du få han tilbake på neste brett? eller er han borte 4ever ? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 for dere som har spillet.. (X-box å warez) hva skjer eks om du mister alle personene dine på første brett? vil du automatisk ha alle tilbake på neste brett? eller må du da klare deg igjennom helt alene ? samme med hvis du mister 1 ? vil du få han tilbake på neste brett? eller er han borte 4ever ? det lurer eg også på Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 16. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2005 Til dere som bestillte det fra CDon: Hvis spillet ble sendt 15. mars, så burde da spillet komme i morgen, og ikke om 2 dager, vel? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Til dere som bestillte det fra CDon: Hvis spillet ble sendt 15. mars, så burde da spillet komme i morgen, og ikke om 2 dager, vel? til vanleg tek det 1 dag i postgang ja. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 ja det vil jeg tro også, hvis man ikke bor på en gård mitt på vidda. og den telle tingen som du posta thomas sier jo at spillet skal komme om noe få timer(ca.4.5t) Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 16. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2005 for dere som har spillet.. (X-box å warez) hva skjer eks om du mister alle personene dine på første brett? vil du automatisk ha alle tilbake på neste brett? eller må du da klare deg igjennom helt alene ? samme med hvis du mister 1 ? vil du få han tilbake på neste brett? eller er han borte 4ever ? Har ikke lastet ned spillet, men dette spørsmålet kunne blitt besvart lenge før spillet kom ut. Saken er den at spillet er basert på en sann historie, og det er derfor viktig at historien holder med. Det som skjer når en medsoldat går i bakken er nok dessverre at han popper frem igjen på neste brett. Hvis soldaten ikke har en rolle i de brettene som kommer senere, dør han. Men i de fleste tilfeller vil soldaten gå ned i bakken som "skadet", for å deretter poppe opp igjen på neste brett. Dette er dessverre en av de negative tingene med dette spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå