Hr. Jenssen Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 kommet patch til BiA nå. Utrolig nok før spillet er ute. kunne vert ein patch til xbox versjonen som tross alt er ute da. men grunnen til patchen er denne: The BiA updates available on the Ubisoft FTP site (BiA-1.0-1.01-xxx.exe) are NOT intended for public download at this time. These updates are published for final internal testing purposes only. Anyone that downloads this patch now and applies it to a retail game next week will not be able to play online, or receive future updates through the auto update system. To be clear, version 1.01 is NOT a valid version number for Brothers in Arms. Takk for infoen! Det er sikkert flere her som ville gått i den "fella". Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 final internal testing etter at det er GOLD ?!? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 final internal testing etter at det er GOLD ?!? dei ville sikkert test publiseringssystemet for patcher, og kanskje sjå korleis ei patching av spelet ville foregå (om det ville oppstå enkelte problem). men det lover ikkje godt at dei alt begynner å jobbe med patcher (sjølv om dei er falske), det kan bety at det er ein del bugs i spelet som dei ikkje har fiksa. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 jepp, men det kommer nesten alltid patcher, og det er bra hvis patchen er ute allerede før det er i butikken så slipper vi å vente. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) Det er sikkert flere som har spurt, og fått svar, men jeg spør i så fall igjen: Inkluderer BiA ragdoll fysikk? EDIT: Et spørsmål til: Finnes det ikke noe crosshair bortsett fra når man sikter inn? Ønskede svar: Spørsmål 1: Ja, det er ragdoll. Spørsmål 2: Nei, det er ikke noe crosshair. Endret 15. mars 2005 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Svar på spørsmål 2: Det er IKKE crosshair i default, MEN det kan skrus på. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Svar på spørsmål 2: Det er IKKE crosshair i default, MEN det kan skrus på. (sier for at det ikke er med crosshair som default). BTW: ALLE SAMMEN! Last ned Theme sangen til Brothers In Arms! Det er så fint! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 [iC' date=15/03/2005 : 17:05] Det er sikkert flere som har spurt, og fått svar, men jeg spør i så fall igjen: Inkluderer BiA ragdoll fysikk? EDIT: Et spørsmål til: Finnes det ikke noe crosshair bortsett fra når man sikter inn? Ønskede svar: Spørsmål 1: Ja, det er ragdoll. Spørsmål 2: Nei, det er ikke noe crosshair. Eg tror du har besvart dine spm riktig, mener at eg leste i ett intervju at spillet inneholder ragdoll fysikk ja, mne om den er av HL2 kvalitet aner eg ikkje. Ut i fra filmene eg har sett så har eg ikkje sett noen form for crosshair i 3.person synsvinkel Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 Ja, spillet har ragedoll. Det er heller ikke noe "crosshair". Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 [iC' date=15/03/2005 : 17:20] Svar på spørsmål 2: Det er IKKE crosshair i default, MEN det kan skrus på. (sier for at det ikke er med crosshair som default). BTW: ALLE SAMMEN! Last ned Theme sangen til Brothers In Arms! Det er så fint! Amen Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) Ja, spillet har ragedoll. Det er heller ikke noe "crosshair". Ragedoll? Bare tulla. Takk! Det var det jeg ville høre! EDIT: Å høre - Hører - Har hørt... Nei, der er det ingen ting som heter "hør". Endret 15. mars 2005 av MeTa][iC Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Det er heller ikke noe "crosshair". det blir en utfordring ..... Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Håper dette spillet blir driittøft. Er det imorgen det slippes til pc i usa? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) Spillet skal være å få tak i 15. mars, i USA. Endret 15. mars 2005 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Det ER Crosshair i spillet, MEN det må skrues på. Kilde: Skandinavisk pressetalsmann for Ubisoft, 10.03.05 på Gullstikka seminar. Så det så! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 Mulig det, men det er satt som standard at crosshair er fjernet, for å kunne beholde mest mulig realisme. Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Mulig det, men det er satt som standard at crosshair er fjernet, for å kunne beholde mest mulig realisme. Svar på spørsmål 2: Det er IKKE crosshair i default, MEN det kan skrus på. Nuff said Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 hehe.. kommer nåkk til å skru det på takkler ikke uten... Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Har lekt meg litt med xbox-versjonen, og ja, det er mulighet for crosshair i spillet. Når det gjelder ragdoll er jeg nok ikke nok gamer til at jeg vet/kan si noe om det er det i spillet. Spillet er hvertfall underholdende, og kan anbefales. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Når et spill har ragdoll fysikk, så betyr det at når folk dør, så faller de ikke i en av flere bestemte stillinger. Han faller bare slapt ned på bakken. Stillingen varierer veldig. FarCry, DOOM 3, HL2, Punisher, Republic Commando, UT2004, (osv) har også ragdoll fysikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå