Gå til innhold

Brothers in Arms er "Gold" med lanseringsdato.

Anbefalte innlegg

Jeg tror dette blir tøft.. Uansett en andmeldese av spillet kommer vel iløpet av tirsdag/onsdag iom at spillet slippes i USA imorgen.. (på pc) :yes:

Btw : hva er systemkrav ? og anbefalte krav ?

Endret av Kurt P
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er bare å stille inn musa og gjøre seg klar til tidenes første gode WW2 spill.

I beg to differ... Å si at Brothers in Arms blir det første bra WWII spillet som kommer, når vi har CoD ute på markedet blir for dumt. Kanskje en del overfladiske ting som mangler i CoD, men som nevnt tidligere i posten her, vet ekte gamere å sette pris på selve opplevelse, heller enn det reint tekniske. Jeg skal gå med på at CoD er i korteste laget, men makan til storslagen opplevelse det var så lenge det varte (og værre blei det ikke når United Offensive expansionen kom ut). Og for de med tilgang til internett er det jo en multiplayer del som er helt fantastisk bra. Jeg mener det går CS en høy gang og vel så det.

Når dette er sagt, så skjønner dere at jeg faktisk liker WWII spill, selvom MoH er oppskrytt fra 2'ern og oppover. Det jeg skulle frem til er at jeg tror BiA kommer til å bli et knall spill og kommer ganske så sikkert til å havne i hyllen min, men jeg synes det er trist når så storslagne og gjennomførte spill som CoD blir oversett.

Anders

Lenke til kommentar
Jeg tror dette blir tøft.. Uansett en andmeldese av spillet kommer vel iløpet av tirsdag/onsdag iom at spillet slippes i USA imorgen.. (på pc) :yes:

Btw : hva er systemkrav ? og anbefalte krav ?

System Requirements:

Supported OS: Windows® 2000/XP (only)

Processor: 1 GHz Pentium® III or AMD Athlon™ (2.5 GHz Pentium IV or AMD recommended)

RAM: 256 MB (1 GB recommended)

Video Card: 32 MB DirectX® 9.0c compliant (*see supported list)

Sound Card: 16 bit DirectX 9.0c compliant sound card (PC audio solution containing Dolby® Digital Live required for Dolby Digital audio)

DirectX Version: DirectX 9.0c (included on disc)

DVD-ROM: 4X DVD-ROM (8X or better recommended)

Hard Drive Space: 5 GB

Peripherals: Windows mouse and keyboard only

Multiplayer: Broadband with 64 Kbps upstream

*Supported Video Cards at Time of Release:

ATI Radeon 8500/9000/X series

NVIDIA® GeForce™ 3/4/FX/6 series (GeForce 4 MX not supported)

Laptop models of these cards not supported.

These chipsets are the only ones that will run this game. Additional chipsets may be supported after release. For an up-to-date list of supported chipsets, please visit the FAQ for this game on our support website at: http://support.ubi.com.

NOTICE: This game contains technology intended to prevent copying that may conflict with some DVD-RW and virtual drives.

Lenke til kommentar
Var jo helt syke System Requirements for et spill som skal komme også til konsoller. Er jo rene DOOM III System Requirements. :hmm:

PC og konsoller er to forskjellige ting. Konsollversjonene er nedstrippet, men det er mye lettere å utnytte en konsoll enn en PC pga. at konsollene har bare en type hardware i seg. Det er mulig å utnytte rundt 90% av maskinvaren til konsoller mens PC ligger kanskje ned mot halve eller noe sånt.

Lenke til kommentar
De som ikke har 1 GB ram i dag, de kan like så godt finne seg i å oppgradere eller kjøpe ny pc. 512 ram var standard for 3 år siden. Det er på tide å finne seg i at man ikke kan leve på 512 ram resten av livet.

For 3 år siden var ikke 512MB ram standard nei. Standarden låg heller rundt 128/256MB. Det var i fjor at maskiner ble levert med 512MB RAM (etter brukerens ønske).

Lenke til kommentar
De som ikke har 1 GB ram i dag, de kan like så godt finne seg i å oppgradere eller kjøpe ny pc. 512 ram var standard for 3 år siden. Det er på tide å finne seg i at man ikke kan leve på 512 ram resten av livet.

For 3 år siden var ikke 512MB ram standard nei. Standarden låg heller rundt 128/256MB. Det var i fjor at maskiner ble levert med 512MB RAM (etter brukerens ønske).

okay da.. litt over 2 år siden. Når vi kjøpte vår dell 2,4 ghz da så var 512 RDR ram standard på den..

Lenke til kommentar
Forstod det slik at PC versjonen kom den 8 i USA?

stemmer det.

Brothers in Arms (PC) har ennå ikke fått en utgivelsesdato i følge medlemmene på på Gearbox sitt forum, men spillet kommer et sted mellom 15-17 mars i følge forumet, noe som også gjelder USA.

Lenke til kommentar
Brothers in Arms (PC) har ennå ikke fått en utgivelsesdato i følge medlemmene på på Gearbox sitt forum, men spillet kommer et sted mellom 15-17 mars i følge forumet, noe som også gjelder USA.

18 mars i følge Play.com

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...