Gå til innhold

Brothers in Arms er "Gold" med lanseringsdato.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
blir spennende og sjå korleis pc versjonen vert no då (og forsåvidt ps2 versjonen)

Er litt skeptisk til ps2 versjonen, elle eg mener det at den må vere en del nedstrippe for å kjøe flytende, om da de ikkje er noen jævler til å tweake å herje på.Pokker at det ikkje kom på GC da ;)

Lenke til kommentar
jeg prøvde spillet i dag, virket ganske bra, grafikken var helt ok på xbox, kunne vært bedre, håper det blir bedre på pc

det er vel ikke på det grafiske spillet innhenter poengene sine. Noe jeg synes lover bra..

Ja. Folk bør begynne å skjønne at grafikk ikke er alt :roll:

Tror en rekke av dagens ungdommer burde teste de gode gamle klassikerene jeg, så skjønner de hva spill virkelig går ut på ;)

Lenke til kommentar

Jeg er glad jeg har 400kr, selv etter at jeg kjøpte Republic Commando. Dette skal håves inn! :thumbup:

EDIT: Og bedre blir det jommen meg! Sjekka nettop på CDon. De selger PC versjonen for 369kr!

Og med rabattkoden jeg har, på 29kr, slipper jeg å betale frakt!

Dette må vel kalles et bevis på at kvalitet ikke nødvendig vis koster mer! :)

EDIT2: Hvor lang spilletid er det beregnet på dette spillet?

Har lest en del omtaler, men finner ikke ut noe. Men jeg må innrømme at lesinga var ganske overfladisk.

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
jeg prøvde spillet i dag, virket ganske bra, grafikken var helt ok på xbox, kunne vært bedre, håper det blir bedre på pc

det er vel ikke på det grafiske spillet innhenter poengene sine. Noe jeg synes lover bra..

Ja. Folk bør begynne å skjønne at grafikk ikke er alt :roll:

Tror en rekke av dagens ungdommer burde teste de gode gamle klassikerene jeg, så skjønner de hva spill virkelig går ut på ;)

Nevner du ordet "klassiker" til "dagens ungdom", vil nok mesteparten av dem øyeblikkelig tenke "CS CS CS!"... :roll::nei:

Lenke til kommentar
men fortsatt er det vel bare xbox anmeldelser, venter heller og ser korleis pc versjonen vert tatt i mot.

I følge Gearbox blir PC-versonen omtrent identisk med Xbox-versonen, bare med noen få grafikkforbedringer og annet kontrollsystem.

Lenke til kommentar
men fortsatt er det vel bare xbox anmeldelser, venter heller og ser korleis pc versjonen vert tatt i mot.

I følge Gearbox blir PC-versonen omtrent identisk med Xbox-versonen, bare med noen få grafikkforbedringer og annet kontrollsystem.

håper på det beste.

får håpe at det kjem ein demo snart, så vi får testa det ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...