ttt Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 9.3 av 10 på IGN.com er da ikke ille. http://xbox.ign.com/articles/592/592373p1.html det har no tross alt vert ein eigen tråd om denne anmeldelsen ei stund: http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=385928 det er og vert å legge merke til at det er x-box versjonen som er anmeldt. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 Gamespy gav forresten spillet 5/5. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Ahh får aldri nok av BIA info og nyeheter! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Gamespy gav forresten spillet 5/5. (Haka faller av, praktisk talt) Lenke til kommentar
ttt Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 blir spennende og sjå korleis pc versjonen vert no då (og forsåvidt ps2 versjonen) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 blir spennende og sjå korleis pc versjonen vert no då (og forsåvidt ps2 versjonen) Er litt skeptisk til ps2 versjonen, elle eg mener det at den må vere en del nedstrippe for å kjøe flytende, om da de ikkje er noen jævler til å tweake å herje på.Pokker at det ikkje kom på GC da Lenke til kommentar
Terje0 Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 jeg prøvde spillet i dag, virket ganske bra, grafikken var helt ok på xbox, kunne vært bedre, håper det blir bedre på pc Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 Nok en omtale: http://xbox.ocgn.com/games.asp?gid=419&aid=242&p=4 Spillet fikk blandt annet 10/10 i gameplay. Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 jeg prøvde spillet i dag, virket ganske bra, grafikken var helt ok på xbox, kunne vært bedre, håper det blir bedre på pc det er vel ikke på det grafiske spillet innhenter poengene sine. Noe jeg synes lover bra.. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 jeg prøvde spillet i dag, virket ganske bra, grafikken var helt ok på xbox, kunne vært bedre, håper det blir bedre på pc det er vel ikke på det grafiske spillet innhenter poengene sine. Noe jeg synes lover bra.. Ja. Folk bør begynne å skjønne at grafikk ikke er alt Tror en rekke av dagens ungdommer burde teste de gode gamle klassikerene jeg, så skjønner de hva spill virkelig går ut på Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) Jeg er glad jeg har 400kr, selv etter at jeg kjøpte Republic Commando. Dette skal håves inn! EDIT: Og bedre blir det jommen meg! Sjekka nettop på CDon. De selger PC versjonen for 369kr! Og med rabattkoden jeg har, på 29kr, slipper jeg å betale frakt! Dette må vel kalles et bevis på at kvalitet ikke nødvendig vis koster mer! EDIT2: Hvor lang spilletid er det beregnet på dette spillet? Har lest en del omtaler, men finner ikke ut noe. Men jeg må innrømme at lesinga var ganske overfladisk. Endret 6. mars 2005 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 jeg prøvde spillet i dag, virket ganske bra, grafikken var helt ok på xbox, kunne vært bedre, håper det blir bedre på pc det er vel ikke på det grafiske spillet innhenter poengene sine. Noe jeg synes lover bra.. Ja. Folk bør begynne å skjønne at grafikk ikke er alt Tror en rekke av dagens ungdommer burde teste de gode gamle klassikerene jeg, så skjønner de hva spill virkelig går ut på Nevner du ordet "klassiker" til "dagens ungdom", vil nok mesteparten av dem øyeblikkelig tenke "CS CS CS!"... Lenke til kommentar
TCi Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 [iC' date=07/03/2005 : 00:36] Nevner du ordet "klassiker" til "dagens ungdom", vil nok mesteparten av dem øyeblikkelig tenke "CS CS CS!"... Hehe... Du er nok dessverre inne på noe der Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2005 2 nye omtaler: BIA Scores Perfect 10 on Games Domain Yahoo's Games Domain rated Brothers in Arms for the Xbox a perfect 10! http://gamesdomain.yahoo.com/review/65306 Og: BIA Xbox Gets 96/100 on Gamingnext Gamingnext.com rated Brothers in Arms for the Xbox a 96 out of a possible 100. http://www.gamingnext.com/articles/page.asp?id=37 Dette blir jo enormt. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 nå gleder jeg meg sinnsykt til å få prøvd det ut på pc..! Lenke til kommentar
ttt Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 men fortsatt er det vel bare xbox anmeldelser, venter heller og ser korleis pc versjonen vert tatt i mot. Lenke til kommentar
Campari Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Det er bare å stille inn musa og gjøre seg klar til tidenes første gode WW2 spill. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Oops! Jeg må ha vært full eller veldig trøtt i går kveld, for i dag fikk jeg en mail om at BiA hadde blitt bestilt fra CDon i går! :!: Jaja, med de omtalene der, tror jeg ikke at jeg kommer til å angre meg! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2005 men fortsatt er det vel bare xbox anmeldelser, venter heller og ser korleis pc versjonen vert tatt i mot. I følge Gearbox blir PC-versonen omtrent identisk med Xbox-versonen, bare med noen få grafikkforbedringer og annet kontrollsystem. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 men fortsatt er det vel bare xbox anmeldelser, venter heller og ser korleis pc versjonen vert tatt i mot. I følge Gearbox blir PC-versonen omtrent identisk med Xbox-versonen, bare med noen få grafikkforbedringer og annet kontrollsystem. håper på det beste. får håpe at det kjem ein demo snart, så vi får testa det ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå