Gå til innhold

Brothers in Arms er "Gold" med lanseringsdato.

Anbefalte innlegg

Lurer på en anna sak også : er det et søtt "training-mission" på starten også ? hvor man kan lære å skyte, hoppe, krype osv osv --> elsker sånt ! :yes::love:

Får frysninger når jeg får beskjed : "Press left-mouse to fire" .. brrr :D

Endret av Kurt P
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gleder meg til dette.

Men er det ikke crosshair i spillet? Må vell gå an å skru den på viss ikke..

Det er ikke sikte pga. at spillet skal være så realistisk som mulig. Du har "ironsight" om du behøver å sikte.

sånn som i call of duty ? du må sikte på ordentlig liksom ? gjennom gæveret?

Er det generelt så og si det samme som COD ? Hvordan er fysikken ? Jeg kan ikke si at grafikken imponerer på aller høyeste grad..

Selv hadde jeg håpet på siktefunksjon som i OPF i veteran modus..

dvs. du har en liten pointer som sier hvilken vei man ser, men at det ikke har noe med hvor kula går, så må du bruke iron sight for å være helt sikker :)

Lenke til kommentar

Håper virkelig ikke det blir som CoD. Det var en real nedtur, særlig på "Action-Jackson" brettene hvor målet var å drepe flest mulige tysker. Dessuten var fiender og lagkamerater stokk dumme. Jeg synes det er helt greit å skripte et spill så lenge man prøver å skape en filmatisk opplevelse (les Half-Life og Riddick). Men i feks CoD spilte man kun med 3 ukjente soldater man ikke fikk noe forhold til. Lagkamerater var bleke ansikt som kun var der som kulisser og det fantes ingen historie som bandt noenting sammen.

Tilbake til BiA. Jeg håper på en realistisk, underholdende og intens spillopplevelse. Grafikken i Brothers in Arms ser veldig akseptabel ut, særlig karakterene virker realistiske. Men det mest interssante her er hvor virkelighetsnært det skal være. Har sett noen screenshots hvor de har sammenliknet virkeligheten med spillet. Det så ganske likt ut spør du meg.

Lenke til kommentar
[iC' date=01/03/2005 : 10:25] Det jeg frykter blir det største minuset til BiA, er at det sannsynligvis blir for kort.

Dessuten er grafikken litt shabby. Som om at den var litt bedre enn NOLF2's grafikk. (eller er den så god? :hmm: )

Syns det grafiske passer spillet perfekt!! Der er kansje ikkje lag så stor effekt på detaljer sånn sett, det autentiske gjøre likevel spillet til noe av det mest detaljerte :thumbup: Fantastsike stor landområder osv :yes: *gleder seg villt* Og forresten, har dere sett de fantastiske bevegelsene på folk?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...