Elendil Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Hittill er BiA hakket vassere enn CoD. Krigsfølelsen som til tider var fraværende i CoD er heldigvis blitt fanget opp her. Så du meiner det ikkje er den store forskjellen mellom desse? Lenke til kommentar
Radial Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Hvis det er noe med aim/treff systemet jeg kunne tenkt meg annerledes, så må det være at fienden dør når du treffer han i hodet - og ikke bare sier "scheisse, ich bin getroffen!" - og så gir noen salver tilbake. Det er teit det. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Hvis det er noe med aim/treff systemet jeg kunne tenkt meg annerledes, så må det være at fienden dør når du treffer han i hodet - og ikke bare sier "scheisse, ich bin getroffen!" - og så gir noen salver tilbake. Det er teit det. Seriøst seier han det :!: Ja vis du seier det slik så. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 (endret) syns siktinga blir litt vel teit, når det står en tysker 3 meter fra deg og du har han i sikte, kan man ikke bomme. Skjønner deg godt at det kan vere irriterande og teit men det skal jo vere litt vanskelig og realistisk? Det han mener er vel det som jeg også sa, at spillet har en forferdelig AutoAim! Når man skyter uten sikte, treffer man jo mye bedre, selv om at man SER at rifla ikke peker helt mot fienden! EDIT: Men seriøst, smak og behag som vanlig. Én ting er at man synes spillet blir kjedelig, det er opp til enhver. En annen ting er å klage på gameplayet. Jeg skjønner ikke hva ved gameplayet som burde vært gjort annerledes for å gjøre det enda mer interessant. Har du sett Band Of Brothers? Det er en mini-serie (på 9 episoder - Tilsvarer over 8 timer), som BiA er 70% bassert på. Inspirasjonen må i allefall være fra BoB. Om du HAR sett BoB, så vet du at det er ikke over 8 timer med "find, fix, flank". Hele serien har ikke ETT kjedelig punkt! Så hvordan klarte de å lage en slik miniserie som ikke handlet om den samme greia om og om igjen, mens BiA ikke klarte det? Både BoB og BiA handler jo om WW2! Ja, for pokker! De handler jo begge om de åtte dagene (og videre utover i BoB). Merkelig, er det ikke? Endret 31. mars 2005 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 (endret) Mener bestemt det er 10 episoder da, men det kan så være. Det er ikke så mye flanking i BoB, men så er heller ikke BiA basert på BoB, ei heller er noe av storylinen hentet derfra (i motsetning til COD:UO). Det er forøvrig en del likheter siden begge er fallskjermsoldater og er i Frankriket, men likheten stopper vel der. Så 70% var vel å ta litt vel hardt i. De fire F-ene er derimot et grunprinsipp som har blitt benyttet i en årrekke, men ikke blitt gjengitt noe særlig på spillfronten. BiA er laget mer autentisk enn Tom Hanks og Stephen Spielbergs krigsepos. Ikke misforstå BoB er genialt bra, men man ser at det er en Hollywood produksjon. EDIT: Ditt og datt Endret 31. mars 2005 av Odland81 Lenke til kommentar
Radial Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Band of Brothers er 10 episoder ja. Helt genial serie. Men Band of Brothers er basert på en sann historie om 506th PIR og Brothers in Arms er basert på en sann historie om 502nd PIR. Selv om filmatiseringen Band of Brothers er genialt bra, så er jeg glad dataspillet Brothers in Arms ikke forsøkte å fortelle "sin" historie på samme måte. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Å joda, jeg vil tro at BoB fikk sin idè etter at BoB kom ut, og viste seg å være en kjempesuksess. Spillet er nok ikke direkte basert på serien, men jeg er temmelig sikker på at inspirasjonen kom fra serien. Men det er jo ikke det jeg mener! Det jeg meneer, er at BoB er kjempespennende hele veien igjennom, men etter å ha spilt det første kvarteret (++), så har man egentlig opplevd det det er å oppleve i spillet. Men over til noe annet. Det som skuffam eg mest med BiA, var løgnen (som selfølgelig alle spillutviklere har) om at man kom til å bry seg om lagkameratene sine, og at om man mistet dem ville man bli "trist", for om man mistet dem, så var de borte for godt. BULLSHIT! Når folkene døde, kom de jo tilbake i neste oppdrag! Og uansett brydde jeg meg ikke om dem! De var jo bare stokk dumme, som når de fikk ordre om å gjemme seg, bare famlet rundt omkring og ble skutt (for så å dukke opp i neste oppdrag)! Det ENESTE jeg følte at lagkameratene hjalp til, var skyteskiver, og at de klarte å holde fienden under ild, mens jeg snek meg rundt (ikke kom å si "Jamen da brukte du bare lagkameratene feil!"). SOm jeg har sagt en million ganger før, BiA er ikke dårlig. Det er meget bra! Det jeg prøver å få sagt, er at BiA aldri har, og aldri kommer til å bli et 10-er produkt. Basta. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 (endret) BOB er på 10 geniale episoder Bia er ikkje basert på disse noe særlig, det er nok likhetstrekk der man hopper ut av flyet osv, men det er vel alt. CoD spilla kan man si er basert på BOB. Kan bare ta en titt på linken under for å se dette http://callofduty.filefront.com/news/Band_...mparisons;17229 ]Her[/url] Endret 31. mars 2005 av Mala Lenke til kommentar
Campari Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Hør nå hva gutten sier, spillet er inspirert, ikke basert av BoB. Det er helt klart. Og ja, spillet er etter min mening det beste WW2 spillet som har kommet ut. Men jeg er en smule skuffet over spillet, hadde forventet ett 9 ja kanskje 10'er spill. Men men, det er underholdende (skal sies at jeg ikke har fullført det enda, men tviler på at totalinntrykket forandres så veldig). Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Hør nå hva gutten sier, spillet er inspirert, ikke basert av BoB. Det er helt klart. Og ja, spillet er etter min mening det beste WW2 spillet som har kommet ut. Men jeg er en smule skuffet over spillet, hadde forventet ett 9 ja kanskje 10'er spill. Men men, det er underholdende (skal sies at jeg ikke har fullført det enda, men tviler på at totalinntrykket forandres så veldig). skrev svaret imens han hadde lagt inn det over, my fault Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 (endret) Ny patch: 1.03 BROTHERS IN ARMS: ROAD TO HILL 30 March 24th, 2005 Version 1.03 Version 1.03 updates - Added player kick feature to the MP lobby. Syntax: /kick - Added "player quit" message to multiplayer - Added in-game screenshot functionality, bound to function key F9 - Added functionality to update profiles when changing localized versions - Improved general performance and stability - Improved Ubisoft game service performance and stability - Implemented 24 character limit on server names - Updated profiles to include performance options - Updated karma physics to prevent potential issues with certain AMD CPUs - Debriefing lobby chat line clamped to 399 characters - Fixed MP debriefing client freeze during extended play sessions - Included game service registry entries in uninstaller - Game displays correct error when second CD key is detected online EDIT:Den var jo ikke ny, bare Digital Download-versjonen, huff og huff Endret 6. april 2005 av Odland81 Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 (endret) glem det! Endret 6. april 2005 av *Magnus* Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 (endret) Det er kommet en liten surround fix på nettet .. men skal man gjøre det slik som de sier, må du laste ned, installere masse rart. forandre navn , kopiere, lime inn osv osv.. så jeg har laget en liten fix her.. bare les installation notes... Kan finne den lille patchen min HER Endret 6. april 2005 av *Magnus* Lenke til kommentar
eskarls Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Jeg har AMD 64 + 1024 ram og 9800 XT skjermkort. LAgger som faan? hva skjer..... Noen som har samme problem?? Har forøvrig installert nyeste drivere! Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Her lagger det ikkje og eg har mykje dårligare Hardware. Men du kan jo prøve å justere innstillingane litt ned. Lenke til kommentar
eskarls Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 alt er nede...skjønner ingen ting jeg. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 (endret) Lukk alle programmene som du ikke trenger i windows før du starter da.. Og skru av alle nedlastninger.. Blir det noe bedre da? Endret 8. april 2005 av Steina Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå